نتایج کنکور دکتری 1400 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای از اعلام نتایج آزمون دکتری سال 1400 خبر داد.

به کزارش کاماپرس، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است؛ به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودی مقطع دكتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1400 می‌رساند؛ كارنامه نتایج اولیه آزمون مذكور در روز یکشنبه مورخ 29/01/1400   از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند كارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.

گام بعدی منتخبان آزمون دکتری 1400 چیست؟

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است؛ آن‌ گروه از متقاضیان كه براساس مندرجات كارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند، باید از روز دوشنبه مورخ 30/01/1400 تا روز پنجشنبه مورخ 2/02/1400 نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

ضمنا به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از كدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت رشته محلهای انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

راز آسمان پایتخت

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از عصر روز یکشنبه مورخ 29/01/1400 در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

لازم به توضيح است اسامي معرفی‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه علمي و سنجش عملي و بررسي سوابق آموزشي، پژوهشي و فناوری) در اواخر ارديبهشت ماه 1400 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار روز عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نتایج کنکور دکتری 1400 اعلام شد

  1. رضا گفته:

    باسلام دانشگاه آزاد چند بار هزینه کنکور میگرند سنجش برای کنکور ۲۰۰تومان یه بار گرفته می دانم که انتشار نمی دید مگه کنکور میخواهید برگزار کنید ۸۰تومان چی میخواهید یه انتخاب رشته دکترا آزاد چرا پول اضافی می گیرند مگه کنکور تجمیع نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز