مهربانه و خدماتش را در 9 نکته بشناسید

ژیوار

«مهربانه» از سال 1392 به عنوان سرویس تامین سرمایه جمعی با هدف جمع آوری مبالغ مورد نیاز برای موسسه‌های خیریه رسمی شروع به فعالیت کرد. در واقع این پلتفرم مالی جمعی، امکان تحقق جمع آوری حمایت‌های مالی برای پروژه‌های نیکوکاری، مسئولیت اجتماعی و توانمند سازی را فراهم می‌کند. ابتدا پروژه در این سیستم تعریف شده، سپس تامین مالی جمعی و گزارش دهی آن انجام می‌شود.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از این مجموعه را برای آگاهی بیشتر خوانندگان و علاقمندان منتشر می‌کند؛

1. مهربانه با بنیانگذاری گلرخ بحری، با بیش از 25 موسسه خیریه و استان‌های مختلف کشور همکاری می‌کند. این مجموعه بر اساس سیاست «همه یا هیچ» شکل گرفته است.

2. تاکنون بیش از 197 میلیارد ریال حمایت مالی در این مجموعه جمع آوری شده است. تعداد 282 پروژه موفق در مهربانه ثبت شده‌اند.

3. حوزه‌های کودکان، فرهنگ و هنر، مشارکت اجتماعی، محیط زیست و حیوانات، زندانیان مالی، نوسازی و تامین تجهیزات، حوادث غیر مترقبه و … دسته‌بندی پروژه‌های مهربانه هستند.

دریان سفر امید

4. بیشترین پروژه‌ها در حوزه‌های تحصیل و آموزش، مناطق محروم، سلامت و کودکان انجام گرفت. حمایت گروهی قلمه، تامین هزینه پوشک کودکان فلج مغزی، تهیه 100 بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان منطقه محروم و مرزی، کمک به توسعه اپلیکیشن ویژه ناشنوایان هاناپ و … از آخرین پروژه‌های این مجموعه است.

5. مهربانه از پروژه‌ها بین 3 تا 7 درصد کارمزد دریافت کرده و مابقی هزینه‌ها را از محل کمک‌های حامیان خود تامین می‌کند. در حال حاضر تنها حامی تامین کننده این مجموعه «گروه آتنا» است.

6. بیشتر موارد، حامیان اولیه پروژه‌های تایید شده در مهربانه افراد آشنا با مجریان یا پروژه‌ها هستند. کاربران مبلغ دلخواه خود را بدون انتظار بازگشت به صورت پاداش یا سهام، برای اجرای پروژه اهدا می‌کنند. تمام مالکیت پروژه‌ها و کار انجام شده به مجریان و صاحبان آن‌ها تعلق دارد.

7. مهربانه در صورت پایان یافتن هر پروژه، نتیجه موفقیت یا عدم موفقیت پروژه، را از طریق ایمیل به حامیان اعلام می‌کند.

8. مسئولیت پرداخت برای کاربر است. پیش از پرداخت، کاربران امکان حصول اطمینان از درستی پروژه و مبلغ حمایت را دارند. البته در شرایط خاص و با ارائه درخواست کتبی به این مجموعه، امکان پیگیری وجود خواهد داشت.

9. مجموعه مهربانه تاکنون عنوان برترین طرح مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در سال 1393، برترین سایت سرویس آنلاین در جشنواره وب و موبایل سال 1393، برگزیده نوآوری در خدمات به مناطق محروم در جشنواره فاوا 1394، جایزه کارآفرینی تاثیرگذار دیجیتال و … را به دست آورده است.

مرتبط با : مهربانه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز