ملوان انزلی با رونیکس استارت زد

لست سکند

باشگاه قدیمی و محبوب ملوان بندرانزلی در حالی مسابقه‌های لیگ برتر امسال را آغاز کرد که از حمایت برند رونیکس برخوردار بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال گذشته، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به مقام قهرمانی لیگ دسته اول رسید و پس از شش سال، به لیگ برتر صعود کرد. رونیکس در این قهرمانی نیز همراه این تیم بود، به گونه‌ای که جشن قهرمانی با نقش بستن آرم رونیکس روی لباس‌های ملوانان، برگزار شد. امسال برای سومین سال پیاپی، رونیکس حامی این تیم گیلانی است.

برند رونیکس، یک برند بین‌المللی در حوزه ابزارآلات صنعتی است که در آلمان و چین نیز به ثبت رسیده است. این برند در حال حاضر بیش از دو هزار محصول متنوع را در ۱۲ گروه از جمله ابزارآلات برقی، بادی، شارژی، دستی تا ابزار باغبانی و ایمنی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. جالب است که رونیکس کارخانه‌ای ندارد بلکه، تعداد ۵۰۰ تولید کننده در ۱۴ کشور، محصولات رونیکس را تولید می‌کنند که علاوه بر توزیع در داخل کشور، به بیش از ۸۰ کشور جهان به طور مستقیم صادر می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که میلاد کی‌مرام، بازیگر مطرح ایرانی، به عنوان سفیر برند رونیکس شناخته می‌شود. از جمله همکاری‌های رونیکس با کی مرام، نقش آفرینی این بازیگر در تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون است. در این ویدئوها به معرفی ابزارآلات رونیکس پرداخته شده که سناریویی متناسب با حوزه ابزارآلات داشته و در لوکیشن‌هایی متنوع ضبط شده‌اند و البته، شعار رونیکس همواره در آن‌ها به چشم می‌آید: رونیکس، آخرین ابزاری که می‌خرید!

انتهای پیام

مرتبط با : رونیکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز