معرفی 5 کافه لوکس و لاکچری تبریز

ژیوار

گاهی برای میزبانی از مهمانان ویژه و یا برگزاری مراسمات و قرارهای کاری دنبال کافه‌های لوکس و لاکچری می‌رویم. کافه‌هایی که فضای بزرگ و یا محل‌هایی برای جلسه و قرار دارند و یا امکانات ویژه‌ای در اختیار مشتری قرار می‌دهند. از طرفی منوی این کافه های شیک و لوکس با منوی هتل‌ها و رستوران‌های پنج ستاره برابری می‌کند و علاوه بر نوشیدنی‌های کافه‌ای و دسرها انواع غذاها و سالادهای مدرن از جمله مواردی است که در منوی این کافه‌های لاکچری وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 کافه لوکس و لاکچری تبریز می‌پردازد.

کافه کمپانی با اتاق وی آی پی

این کافه که یکی از کافه های لوکس و لاکچری تبریز محسوب می‌شود دارای فضای نسبتا بزرگی است که اتاق وی آی پی برای برگزاری جلسات کاری، دوستانه و خانوادگی دارد. کافه کمپانی فضایی برای بازی در اختیار مشتریانی که اهل سرگرمی و بازی فکری هستند قرار داده است. همچنین این کافه دارای بالکن بسیار بزرگی است که فضای پرنوری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کافه کمپانی در هتل مرمر تبریز جای گرفته است.

کافه دارکوب در سه طبقه

این کافه رستوران در سه طبقه در خیابان پروین اعتصامی ولیعصر تبریز واقع شده است که طبقه اول با چیدمانی که حس آرامش را منتقل می‌کند مختص رستوران است. کافه در طبقه دوم قرار دارد که با فضاسازی و نورپردازی خاص، محیطی متفاوت برای مشتریان فراهم کرده است و چیدمان این کافه به گونه‌ای است که برای قرار کاری و کار با لپ تاپ بسیار مناسب است. طبقه سوم نیز طبقه وی آی پی با چیدمان مدرن بوده که برای پذیرایی از مهمانی‌ها و مراسمات ویژه در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

کافه لیدو؛ صمیمی و دوست داشتنی

کافه لیدو که فضا و دکوراسیون آن حس صمیمیت و آرامش را منتقل می‌کند در خیابان قطران ولیعصر تبریز قرار دارد. این کافه محیط دنجی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی دارد و فضای آن برای عکاسی بسیار مناسب است. در منوی رستوران نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای مینمالی و مدرن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

کافه بارکد با طمع‌های بی نظیر

کافه بارکد نیز یکی از کافه های لوکس و لاکچری تبریز است که بیشتر با غذاهای مدرن و لاکچری‌اش شناخته می‌شود. اغلب بازیکنان خارجی تیم‌های مختلفی که در تبریز اقامت دارند مشتری ثابت این کافه رستوران لوکس هستند. استیک‌ها و غذاهای فرنگی این کافه با فضا و چیدمان مدرنی که دارد برای میزبانی از مهمانان خارجی مناسب است. این کافه نیز در خیابان ولیعصر تبریز واقع شده است.

کافه لانژ با منوی ایتالیایی

کافه لانژ در واقع یک کافه رستوران ایتالیایی است که در منطقه رشدیه تبریز قرار دارد. اما این کافه رستوران علاوه بر غذاهای ایتالیایی مثل انواع پیتزاها و پاستاها، سایر غذاهای ایرانی و سنتی را نیز در منوی خود دارد. طبقه اول این کافه با فضای کاملا شیشه‌ای و پرنور طرفداران بسیاری دارد. کافه لانژ اولین کافه‌ای است که در تبریز روف گاردن رستورانی را ایجاد کرده است و فضای این روف گاردن برای کافه بازها بسیار لوکس و شیک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراولعلی بابایوتراوز
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز