معرفی 10 خودرو جدید که به زودی به بازار می‌آید

لست سکند

سال 2020، سال پاندمی کرونا برای سراسر جهان بود؛ به طوری که کمپانی‌های خودروسازی هم از رکود آن در امان نماندند و با مشکلات بسیاری مواجه شدند. در 2021 بخش بزرگی از این مشکلات حل شد و حالا در ماه‌های پایانی 2021، خبرها حاکی از آن است که 2022 مدل‌های خودرو جدیدی برای بازار خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دویچه وله، فولکس واگن، هامر، مرسدس، شورلت و کیا از جمله کمپانی‌هایی هستند که خودروهای جدیدی به بازار معرفی کرده‌اند. در ادامه به این خودروها پرداخته خواهد شد؛

1. فولکس واگن آی.دی. باز

مینی بوس‌های فولکس واگن دوباره زنده شده‌اند؛ این بار تمام برقی!
این مینی‌بوس‌ها که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند، در دو مدل باری و مسافربری طراحی شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

2. هامر جی ام سی EV

این یک خودروی تمام الکتریی با برد باتری 560 کیلومتر است. این خودرو هزار اسب بخار قدرت دارد و در سه ثانیه می‌تواند از صفر به شتاب 100 برسد.

3. مرسدس بنز EQB

این مرسدس جدید با دو دیفرانسیل و یک موتور برقی در سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو برای بازار آمریکا با دو موتور با قدرت ۲۲۵ اسب بخار و ۲۸۸ اسب بخار تولید می‌شود.

4. آئودی e-tron GT

خودروهای الکتریکی آئودی با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. آئودی e-tron GT که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود دارای موتوری با ۶۳۷ اسب بخار قدرت است که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن سه و یک دهم ثانیه است.

5.  الکترا مکانیکا سولو

کمپانی جدید خوروسازی الکترا مکانیکا، این خودروی تمام الکتریکی سه چرخ و تک صندلی مخصوص شهر را در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد کرد. این خودرو دارای باتری لیتیوم ایون است که برد آن به ۱۶۰ کیلومتر می‌‌رسد.

6. شورولت Bolt EV

شورولت Bolt EV که با قیمت ۲۶ هزار و ۷۰۰ یورو وارد بازار شده است دارای برد باتری ۴۱۶ کیلومتر است.

7. ب ام و i4

خودرو تمام الکتریکی ب ام و i4 نیز در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. قدرت موتور این خودرو ۵۳۶ اسب بخار و برد باتری‌ آن بین ۳۹۴ تا ۴۸۲ کیلومتر است.

8. کیا کارناوال

به گزارش مجله فوریس، کیا کارنیوال، یک مینی ون در لباس شاسی بلند است! این خودرو ظرفیت حمل ۱۱ سرنشین را دارد و می‌تواند همزمان در یدک‌کش عقب یک هزار و ۶۰۰ کیلو بار نیز حمل کند.

9. پورشه Taycan Cross Turismo

موتور این پورشه ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد که قدرت مدل اسپورت آن به ۶۱۶ اسب بخار می‌رسد. این پورشه جا‌دار داری باتری لیتیوم ایون با ۷۲۳ ولت است.

 

10. داچیا Jogger

این خودر، اولین مدل هیبریدی خودرو ساز رومانیایی داچیا وابسته به رنو فرانسه است که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. قیمت این خودرو که تا هفت سرنشین را می‌تواند حمل کند ۱۳ هزار و ۹۹۰ یورو خواهد بود.

مرتبط با : آئودیالکترامکانیکابی ام وپورشهشورولتفولکس واگنکیا موتورزمرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز