معرفی چند خودکار فوق العاده لوکس و جذاب در دوران اپیدمی گوشی های هوشمند!

هور هدیه-کاماپرس
ژیوار

در کتاب “اتاق آبی” سهراب حس خود درباره خودکارها را این گونه توصیف می‌کند؛ او از خودکارها متنفر بود. در جایی از اتاق آبی می‌نویسد: “جای قلم نی، قلم فرانسه آمد. جانشین این یکی خودنویس است. آنگاه بلایی نازل شد. اپیدمی خودکار دنیا را گرفت” و در جای دیگری خودکار را حرامزاده می‌نامد و می‌گوید: “هجوم خودکار ساده نبود، یورش چنگیز بود. خودکار به همه جا رفت. میان انگشتان خرد و بزرگ جا گرفت. در کیف‌ها منزل کرد و روی میزها حاضر شد. در جیب ها مقام گزید. خودکار آمد و قلم دوات از در رفت”

چه با او موافق باشیم یا نه، او به درستی گفت: خودکارها آمدند و همه گیر شدند. اما امروز با هجوم تساعدی و اغواگر گوشی‌های هوشمند و ابزارهای مشابه، مردم کمتر می‌نویسند. آنها بیشتر عکس می‌گیرند، صدا ضبط کرده یا تایپ می‌کنند.

آیا عمر خودکارها یا ترسناک‌تر از آن عمر نوشتن -واقعا نوشتن- رو به پایان است؟! ما که امیدواریم اینگونه نباشد و توصیه می‌کنیم با خودکار بنویسید و از دست نوشته خود لذت ببرید. شاید اگر امروز سهراب زنده بود چشمانش را می‌شست و جور دیگری خودکارها را می‌دید.

اما توصیه به تنهایی کافی نیست. در این قسمت قصد داریم شما را با خودکارهایی آشنا کنیم که هنوز  هم می‌توانند ذوق نوشتن را بیدار کنند و برخی از آنان خود را با حال هوای این روز ها سازگار کرده‌اند.

هور هدیه-کاماپرس

دریان سفر امید

اولین مدلی که قصد معرفی آن را داریم خودکار فلزی بورلی پرلسنت محصول شرکت کراس است. اگر طرفدار خودکارهای کلاسیک هستید و می‌خواهید تجربه نوستالژیک لذت بردن از یک خودکار لوکس را داشته باشید، حتما به سراغ خوکار بورلی پرلسنت شرکت کراس بروید. در ساختار این خودکار نفیس ، ظرافت و لطافت حرف اول و آخر را می‌زند.

دسته بعدی خودکارهای چندکاره و خلاقانه هستند. این خودکارها پلی هستند میان نسل قدیم خودکارها و خودکارهایی که در دهه جدید خود را با شرایط وفق داده‌اند.

پک هدیه

یکی از جذاب ترین این خودکارها ، خودکار تاچ لایت است. خودکار تاچ لایت، چهار کاره است. این خودکار علاوه بر قابلیت نوشتن، قابلیت تبدیل شدن به پایه موبایل را نیز دارد همچنین چراغ قوه‌ای در نوک انتهایی خودکار تعبیه شده تا در مواقع ضروری بتوان از آن استفاده کرد. در سر دیگر خودکار پد لاستیکی قرار داده شده تا بتوان از آن برای تاچ اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها استفاده کرد. هم اکنون این خودکار در سایت دیجی‌کالا با درصد بالایی از محبوبیت عرضه می‌شود.

تمامی خودکارهای لوکس، خاص و خلاقانه عنوان‌شده، با تنوعی بالاتر در سایت هور هدیه موجود است. ما از شما خواننده گرامی دعوت می‌کنیم حتما از وب سایت ما به آدرس hoorgifts.ir دیدن نمایید و یا صفحه اینستاگرام شرکت هور را به آدرس @hoorgifts دنبال نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز