معرفی پرطرفدارترین اتاق فرار جنوب تهران

لست سکند

به جرات می‌توان گفت که اتاق فرار تنها بازی گروهی است که هیجان، ترس، خنده، فعالیت فیزیکی و فکری را همزمان با هم به همراه دارد. مراکز زیادی متولی برگزاری این بازی در شهر تهران هستند و انتخاب بهترین اسکیپ روم ها از اتاق فرار جنوب تهران گرفته تا سایر نقاط این شهر و کشور-خصوصاً برای تازه‌کارها- بسیار دشوار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس قصد دارد تا در این مطلب به معرفی چند مورد از پرطرفدارهای اتاق فرار جنوب تهران با نظر به امتیاز کاربران مجموعه تایم فور فان بپردازد؛

اتاق فرار فانوس

«یک راهبه به صورت عجیبی در یک کلیسای متروکه کشته می‌شود و راهبه دیگری به دار آویخته شده است. پس از چند روز، واتیکان متوجه این ماجرا شده و یک گروه تحقیقاتی را برای پیدا کردن علت واقعه به کلیسا می‌فرستد…». این داستان اتاق فرار فانوس است که در پی آن، شرکت‌کنندگان به عنوان تیم تحقیقاتی وارد بازی می‌شوند.

اسکیپ روم فانوس از مجموعه اتاق فرار جنوب تهران مجموعه تایم فور فان، در انتهای اتوبان امام علی جنوب و در نزدیکی حرم عبدالعظیم قرار دارد. در وبسایت تایم فور فان، 206 نفر به این بازی رای داده‌اند و فانوس توانسته امتیاز 9.8 را از شرکت‌کنندگان کسب کند. ژانر بازی وحشت و دلهره‌آور بوده و سختی آن 9 از 10 است. تعداد نفرات مجاز برای شرکت در اتاق فرار فانوس 4 تا 9 نفر است. بسیاری از کاربران از معماهای جالب، میزان ترس بالا و فضای بسیار بزرگ اسکیپ روم فانوس تعریف کرده‌اند. علاقمندان می‌توانند این بازی را با یک تخفیف ویژه از وبسایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو نمایند.

راز آسمان پایتخت

اتاق فرار جنگل نفرین شده

داستان این اتاق فرار درباره فردی به نام دنیل گریسون است. دنیل، در حال اسباب کشی از خانه قدیمی‌اش است و این خانه متعلق به پدربزرگ او یعنی ریک گریسون، باستان شناس بزرگ، بود. دنیل به اتاق زیر شیروانی رفته و به یک دفترچه بر می‌خورد. پس از بررسی متوجه می‌شود که این دفترچه، دفتر خاطرات پدربزرگش بوده که در آن از آخرین سفرش نوشته است.

ریک حدود 5 6 سال پیش به یک ماجراجویی رفت و دیگر از آن برنگشت. پدربزرگ دنیل در این دفترچه درباره جنگلی نوشته است که برای کشف گنج بزرگ و الماس فلورنتین قصد داشته تا به آنجا برود. ریک، اثر این گنج را در جنگلی به نام مریسین پیدا کرده و دنیل پس از خواندن این دفترچه تصمیم می‌گیرد تا با همراه یک تیم به دنبال پدربزرگش برود. شرکت‌کنندگان بازی به عنوان تیم همراه دنیل وارد این جنگل شده و رد پدربزرگ را از تجهیزات و یادداشت‌هایی که قبلاً از خودش به جا گذاشته است، می‌زنند. بومی‌های منطقه به این تیم هشدار می‌دهند که وارد جنگل نشوند اما…

اتاق فرار جنگل نفرین شده یکی از اتاق های فرار جنوب تهران است که در منطقه افسریه تهران قرار دارد. ژانر این بازی، ماجراجویی و وحشت بوده و توانسته امتیاز 9.8 را از شرکت‌کنندگان کسب کند. گروه‌های 4 تا 12 نفره می‌توانند در این بازی شرکت کنند و درجه سختی اتاق فرار جنگل نفرین شده 9 از 10 است. این بازی هم در وبسایت تایم فور فان دارای یک تخفیف ویژه برای علاقمندان است.

اتاق فرار پریزاد

اسکیپ روم پریزاد از مجموعه «اِما اسکیپ» است و ادعا می‌کند که سناریوی این اتاق فرار از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است. زنی جوان در دادگاه شعبه 17 کرج به خاطر ماه‌ها آزار و اذیت جن‌ها مجبور می‌شود از همسرش طلاق بگیرد. او به چندین رمال و جن‌گیر مراجعه کرده اما نتوانسته است تا این مشکل را حل کند.

در واقع، جدا شدن این زن از همسرش خواسته جن‌ها بود… اتاق فرار پریزاد در ژانر وحشت، تئاتر و کمدی طراحی شده و بسیاری از کاربران وبسایت تایم فور فان از بازی اکتورها و دکور بی‌نظیر این مجموعه تعریف کرده‌اند. درجه سختی اتاق فرار پریزاد 9 از 10 و امتیاز این بازی 9.8 از نگاه شرکت‌کنندگان بوده است. گروه‌های 4 تا 10 نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند.

اتاق فرار فانوس، جنگل نفرین شده و پریزاد تنها سه نمونه از بهترین‌های اتاق فرار جنوب تهران بودند. تیم‌های علاقمند به این بازی می‌توانند با بررسی نظرات کاربران و سایر جزییات در وبسایت تایم فور فان، به راحتی نزدیک‌ترین و بهترین اتاق فرار را با تخفیف‌های ویژه رزرو نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز