معرفی محبوب‌ ترین اتومبیل های کرایه ای در ایران

کرایه اتومبیل-کاماپرس

آمارها حاکی از آن است که حدود 22 میلیون خودرو در سال 1401 در ایران دارای پلاک فعال بودند. این آمار نشان می‌دهد که امروزه اتومبیل‌ها به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است. پیشرفت کمی و کیفی اتومبیل‌ها باعث شده تا صنعت گردشگری نیز بسیار توسعه پیدا کند؛ به طوری که در حال حاضر، افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا با خودروی شخصی به سفر بروند.

به گزارش کاماپرس، همزمان با گسترش صنعت حمل و نقل در سراسر دنیا فعالیت شرکت‌هایی که خدمات کرایه اتومبیل را به مردم ارائه می‌کنند، افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر، تمام افراد می‌توانند برای رفت و آمد درون شهری یا برون شهری از هر مدل خودرویی که در نظر دارند، استفاده کنند. اجاره اتومبیل برای سرویس ایاب و ذهاب، کرایه خودروهای لوکس برای همایش‌ها یا مراسم‌های عروسی و کرایه ون یا اتوبوس برای سفرهای گروهی از جمله کاربردهای رایج این شرکت‌های خدماتی محسوب می‌شوند. اما کدام شرکت در ایران، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه می‌کند و محبوب‌ترین اتومبیل‌های کرایه‌ای کدام است؟

شرکت دریان سفر امید

هدف این شرکت به طور ویژه، توسعه صنعت حمل و نقل مسافر در بخش‌های مختلفی چون حمل و نقل گردشگری، ایاب و ذهاب درون شهری و انتقال پایانه‌ها است. شرکت دریان سفر امید با داشتن ناوگان کاملاً حرفه‌ای و کادر بسیار مجرب خود، همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. قیمت‌های مناسب، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه خدمات در زمان کوتاه و داشتن رانندگان کارآزموده از دیگر مزایای منحصر به فرد این مجموعه است.

کرایه اتومبیل-کاماپرس

در ادامه، برخی از محبوب‌ترین خودروهای کرایه‌ای در ایران معرفی خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی این اتومبیل‌ها در شرکت دریان سفر امید موجود است و علاقمندان می‌توانند نسبت به شرایط اجاره آنها اطلاعات لازم را کسب کنند.

آریاک سفر

پژو 405

در بین محصولات ایران خودرو، پژو 405 از محبوبیت ویژه‌ای نزد مردم برخوردار است. ایمنی خوب، ظاهر زیبا، کابین جادار و قدرت مناسب پژو 405 باعث شده تا افراد زیادی این خودرو را برای کرایه اتومبیل انتخاب کنند. این سواری برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ اما کم بودن امکانات پژو 405 ممکن است مسافرت‌های طولانی را برای سرنشینان خودرو کمی دشوار کند.

کیا اسپورتیج

ظاهر زیبای نسل جدید کیا اسپورتیج کمک زیادی به فروش بالای آن کرد؛ به ویژه آن که خودروهای شاسی بلند همواره طرفداران خاص خودش را دارد. کیا اسپورتیج هم به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی به بازار جهانی عرضه شده و امکانات نسبتاً خوب این خودرو باعث شده تا برای سفرهای خانوادگی گزینه بسیار مناسبی محسوب شود.

هیوندا سانتافه

هیوندای سانتافه توانسته عنوان پرفروش‌ترین خودروی وارداتی در کشور را به خود اختصاص بدهد. این اتومبیل، سواری بسیار نرمی داشته و از ایمنی بالایی برخوردار است. گرمکن فرمان، صندلی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر 8 اینچی، سقف پانوراما، کروز کنترل، استارت دکمه و… از جمله امکانات و آپشن‌های این خودرو به شمار می‌رود. کرایه هیوندای سانتافه برای مجالس عروسی، تشریفات و مسافرت‌های خانوادگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز