معرفی شرکت های منطقه اقتصادی کاوه در ایروان

ژیوار

مجموعه شهر صنعتی کاوه به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی کشور، با حضور در نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مناطق آزاد اقتصادی ایران در ایروان، به معرفی شرکت‌های فعال در این شهر صنعتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی کاماپرس به ایروان، شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از سال 52 در مساحتی بالغ بر۲۵۰۰ هكتار در فاصله ۱۰۰ كيلومتري جنوب غربی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

صنایع برق و الکترونیک، پلاستیکی و غیر فلزی، دارویی و تجهیزات پزشکی، راه و ساختمان، سلولزی و نساجی، شیمی، صنایع غذایی، قطعات خودرویی، لوازم خانگی، ماشین آلات صنعتی و همچنین صنایع چوبی برخی از مهمترین صنایع فعال در این شهر صنعتی هستند.

انجام و اجرای کلیه امور گمرکی، وجود انبارهای روباز و مسقف، وجود ترمینال کانتینری و بار انداز، امکان ورود و ترانزیت کالا و مواد اولیه از سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امکان ورود ماشین آلات و کارخانه‌های صنعتی و معافیت مالیاتی ارزش افزوده برای مبادلات بین سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برخی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی کاوه است.

دریان سفر امید

بر اساس این گزارش، 60 شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی در حوزه‌های صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعال بوده و طی نمایشگاه، جدیدترین محصولات خود را معرفی می‌کنند.

گفتنی است نمایشگاه مناطق آزاد تجاری ایران در ایروان از دیروز 3 شهریور در مرکز نمایشگاهی ایروان آغاز شده و برگزاری آن تا 5 شهریور ماه ادامه دارد. همچنین در حاشیه این رویداد نشست‌های تخصصی با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : منطقه ویژه اقتصادی کاوه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز