معرفی بهترین همبرگرهای موجود در بازار

برای زمان‌هایی که فرصت چندانی برای پخت غذا وجود ندارد، همبرگر به عنوان یک غذای نیمه‌آماده انتخاب مناسبی است. همبرگر عموما از گوشت چرخکرده گوساله تهیه می‌شود که عموما به صورت کبابی یا سرخ کرده آماده می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین مارک‌های همبرگر موجود در بازار می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گوشتیران

گوشتیران یکی از زیرمجموعه‌های سینا پروتئین است که در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی فعالیت می‌کند. این مجموعه در سال 1402 تندیس زرین برند محبوب ایرانی را دریافت کرده است. همبرگرهای گوشتیران در وزن 100 گرم تهیه می‌شوند. در طی مراحل تهیه و آماده‌سازی، برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و باکتری، بیش از پنج همبرگر روی هم قرار نمی‌گیرند. همبرگرها در نهایت در دمای منفی 18 درجه منجمد می‌شوند و تا زمان مصرف در این دما نگهداری می‌شوند. همبرگرهای گوشتیران در انواع کلاسیک و ذغالی و با درصد گوشت مختلف تولید می‌شوند.

شام شام

صنایع غذایی شام شام بیش از 27 سال سابقه در تولید فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی دارد. همبرگرهای شام شام در انواع مختلف گوشت قرمز و گوشت مرغ تولید می‌شوند. این فرآورده با 30 درصد تا 90 درصد گوشت تولید می‌شود و باید قبل از مصرف در دمای منفی 18 درجه نگهداری شود. لازم است یک ساعت قبل از مصرف بیرون از فریزر قرار بگیرد و سپس سرخ شود و یا به صورت کبابی آماده سرو شود.

آریاک سفر

202

شرکت صنایع غذایی پاک تلیسه با نام تجاری 202 دارای بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی فعالیت می‌کند. 202 به عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال 1392 انتخاب شده است. همبرگرهای 202 در انواع مختلف تولید می‌شوند. استیک برگر، ذغالی برگر، همبرگر تکی، کباب لقمه و برگر رستورانی از انواع محصولات تولیدی 202 هستند. این همبرگرها با درصهای مختلف گوشت تولید می‌شوند.

ب آ

صنایع غذایی ب آ از سال 1387 در زمینه تولید محصولات غذایی نیمه‌آماده فعالیت می‌کند. ب آ در سال 1400 به عنوان برند محبوب از طرف مردم انتخاب شده است. کباب لقمه، همبگر 90 درصد، مرغ برگر گریل، بیفتک و همبرگر 60 درصد از محصولات این مجموعه است. مرغ گریل‌شده و بیفتک به صورت کامل پخته شده و منجد عرضه می‌شوند. سایر محصولات خام و منجمد هستند و نیاز به زمان بیشتر برای پخت و آماده‌سازی دارند. این محصولات در بسته‌های 400 و 500 گرمی عرضه می‌‌شوند.

آندره

صنایع غذایی آندره از سال 1316 در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی فعالیت می‌کند و یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان این عرصه محسوب می‌شود. همبرگرهای آندره در انواع مختلف و با درصدهای متفاوت گوشت 30 درصد تا 90 درصد عرضه می‌شوند. رویال برگر، اسموکی برگر و کباب لقمه از انواع مختلف محصولات تولیدی آندره است.  پیشنهاد می‎شود اسموکی برگر و رویال برگر به صورت گریل شده و با پنیر مصرف سرو شود. سایر همبرگرها به صورت سرخ‌شده در روغن مایع سرو می‎شوند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : 202ب.آشام شامفرآورده های گوشتی آندرهگوشتیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز