معرفی بهترین شرایط خرید قسطی ماشین داخلی و وارداتی

ژیوار

در چند روز اخیر، قیمت خودروهای ایرانی و وارداتی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. در چنین شرایطی، بسیاری از خریداران منتظر کاهش قیمت بیشتر هستند و دست از خرید ماشین برداشته‌اند. اما برخی از تحلیل‌گران بازار خرید و فروش خودرو معتقدند که روند صعودی قیمت‌ها به زودی آغاز می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید قسطی ماشین با توجه به شرایط فعلی، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. چرا که خریداران می‌توانند بودجه خود را در بازارهای مالی دیگر هم سرمایه‌گذاری کنند. همچنین، خرید قسطی ماشین صفر یا کارکرده در این شرایط، سود قابل توجهی را در ماه‌های آینده نصیب خریداران خواهد کرد. اما چه خودروهایی را می‌توان با کمترین پیش پرداخت خریداری کرد؟ آیا امکان خرید خودروهای وارداتی به صورت قسطی وجود دارد؟

سایپا پراید 131 مدل 1399

پیش پرداخت: 156 میلیون و 500 هزار تومان

علاقمندان به خرید قسطی ماشین می‌توانند با کمترین بودجه، مالک یک پراید مدل 1399 را با 87 هزار کارکرد و فنی سالم شوند. مبلغ اقساط ماهیانه این خودرو 9 میلیون و 60 هزار تومان و تعداد کل اقساط 24 ماه است.

دریان سفر امید

سایپا ساینا مدل 1400

پیش پرداخت: 173 میلیون و 400 هزار تومان

قیمت نهایی این خودرو با 27 هزار کارکرد، فنی سالم یک قطعه رنگ بدنه 305 میلیون تومان است. بنابراین، علاقمندان می‌توانند با اقساط 24 ماهه به مبلغ 10 میلیون و 46 هزار تومان، این ماشین را خریداری کنند.

پژو پارس معمولی مدل 1398

پیش پرداخت: 238 میلیون و 700 هزار تومان

خریداران می‌توانند با حدود 239 میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط یکساله به مبلغ 13 میلیون و 800 هزار تومان صاحب یک پژو پارس معمولی مدل 98 شوند. این خودرو 83 هزار کارکرد داشته و فنی و بدنه آن سالم است.

بهترین شرایط خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک

علاقمندان به خرید قسطی ماشین می‌توانند این خودروها یا دیگر اتومبیل‌های مورد نظر خود را با بهترین شرایط از همراه مکانیک خریداری کنند. گارانتی 7 روزه بدنه تا 360 میلیون تومان، تضمین بهترین قیمت و همراهی کارشناس در صفر تا صد فرآیند خرید از جمله مزایای خرید قسطی ماشین از همراه مکانیک است.

نکته جالب دیگر این است که همراه مکانیک شرایط ویژه‌ای را هم برای علاقمندان به خرید خودروهای خارجی در نظر گرفته است. خریداران خودروهای خارجی و مونتاژی می‌توانند تا 31 تیرماه، اتومبیل مورد نظر خود را بدون ضامن و با کمترین پیش پرداخت تهیه کنند. برای درک بهتر این طرح، شرایط خرید خودروی دیگنیتی پرستیژ مدل 1401 را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛

شرایط خرید قسطی دیگنیتی پرستیژ مدل 1401

قیمت نهایی دیگنیتی پرستیژ مدل 1401 حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است. در اغلب طرح‌های فروش قسطی، خریدار باید حداقل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان را از همان ابتدا پرداخت کند و مابقی مبلغ را در اقساط کوتاه مدت بپردازد. اما همراه مکانیک تلاش کرده است تا خرید خودرو را برای تمام شهروندان تسهیل کند. بنابراین، خریدار می‌تواند 1 میلیارد و 900 میلیون تومان را پرداخت کرده و مبلغ باقی مانده در اقساط 6 تا 36 ماهه تسویه کند.

لازم به ذکر است که این مجموعه قریب به 10 سال در زمینه خرید و فروش ماشین فعالیت دارد و تمام مجوزهای قانونی را دریافت کرده است. تحویل 48 ساعته خودرو، ثبت سند شش دانگ به نام مشتری از همان ابتدا و تنفس پرداخت 2 تا 3 ماهه برای شروع بازپرداخت اقساط از دیگر مزایای خرید قسطی ماشین از همراه مکانیک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز