معرفی بهترین اپلیکیشن ‌‌های آموزش زبان

آزمون دولینگو-کاماپرس
ژیوار

شیوع ویروس کرونا و لغو پی در پی آزمون‌های آیلتس و تافل باعث شد که آزمون دولینگو بیش از پیش مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی معتبر در نقاط مختلف جهان قرار گیرد. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای مختلف، طی سه سال اخیر با کسب نمره قابل قبول از این آزمون زبان که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، توانسته‌اند نظر مرکز علمی مورد نظر خود را جلب کنند. پرداخت هزینه آزمون دولینگو در ایران از طریق سایت‌های معتبر قابل انجام است.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد مهاجرت دارند، باید از سطح زبان مناسبی برخوردار باشند. بیشتر دانشگاه‌های معتبر جهان نمره زبان انگلیسی را معیار پذیرش متقاضیان قرار داده‌اند، اما برخی کشورها علاوه بر زبان انگلیسی، داشتن مدارک مربوط به توانایی متقاضیان در زبان‌های آلمانی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی و امثال آن را نیز ملاک قرار داده‌اند و اندکی کار را برای متقاضیان دشوار کرده‌اند. به هر حال، فردی که به فکر مهاجرت است، ابتدا باید مدرک زبان انگلیسی در دست داشته باشد و سپس به فکر یادگیری زبان‌های دیگر باشد.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین شرایط آموزش زبان انگلیسی را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند. با داشتن این اپلیکیشن‌ها و تقویت زبان انگلیسی، می‌توان با پرداخت آزمون‌های خارجی، در یکی از آن‌ها شرکت و با کسب نمره قابل قبول برای مهاجرت اقدام کرد.

درباره آزمون دولینگو بیشتر بدانید

یکی از آزمون‌های زبان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی، آزمون دولینگو است. این آزمون از دوره کرونا مورد پذیرش گسترده واقع شد و اکنون متقاضیان با پرداخت آزمون دولینگو، می‌توانند به صورت آنلاین و در خانه خود در این آزمون، شرکت و در صورت کسب نمره قابل قبول، برای ارائه درخواست به دانشگاه مورد نظر و اپلای اقدام کنند.

گذشته از روش مهاجرت تحصیلی، تقریبا در تمامی روش‌های مهاجرتی دیگر به پرداخت هزینه آزمون‌های خارجی و شرکت در آن‌ها و در نتیجه کسب نمره قابل قبول نیاز است تا متقاضیان بتوانند جواز حضور در کشور مورد نظر خود را پیدا کنند.

دریان سفر امید

ازمون دولینگو-کاماپرس

آزمون دولینگو چه مزیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد؟

آزمون دولینگو تفاوت چندانی با آیلتس و تافل ندارد و در آن هر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خوانش انگلیسی متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. درجه سختی این آزمون براساس عملکرد متقاضی متفاوت است.

در واقع اگر متقاضیان، سوالات ابتدایی این آزمون را به راحتی و در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند، در مراحل بعدی، سوالات به مراتب سخت‌تری برای آنان در نظر گرفته خواهد شد. مدت زمان این آزمون آنلاین 60 دقیقه است، اما در آزمون‌های شبیه‌سازی شده معمولا زمان آن تا 45 دقیقه تقلیل پیدا می‌کند و در همین مدت تمامی مهارت‌های متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پرداخت سریع و آسان هزینه‌ آزمون دولینگو با سایت “آریاپی”

در صورتی که ساکن ایران هستید و برای این آزمون آمادگی دارید، بهتر است که پرداخت آزمون دولینگو را از طریق وبسایت آریا پی به آدرس https://ariapay.io/duolingo-registration انجام دهید.

به منظور استفاده از این خدمت آریاپی، کافی است که به وبسایت این مجموعه مراجعه شده و در آن ثبت‌نام کنید. پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام، باید به بخش پرداخت‌های بین‌المللی وبسایت آریا پی مراجعه کرده و با کلیک روی گزینه پرداخت آزمون دولینگو، هزینه این خدمت را بپردازید تا بتوانید در این آزمون شرکت کنید. هزینه این سرویس از طریق وبسایت آریاپی 49 دلار و زمان تحویل آن نیز بین یک تا سه ساعت  است.

نکات مهم قبل از ثبت سفارش آزمون دولینگو در آریاپی

قبل از ثبت سفارش آزمون دولینگو در سایت آریاپی، بهتر است بدانید که هزینه ارزی این خدمت براساس نرخ روز دلار محاسبه می‌شود. در صورت وجود مشکل هنگام ثبت‌نام برای این خدمت، باید از طریق مشاوره تلفنی یا چت‌آنلاین با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. پرداخت هزینه مرتبط با آزمون دولینگو از طریق درگاه پرداخت شاپرک انجام می‌شود تا متقاضیان با اطمینان خاطر کامل امکان رزرو این خدمت و شرکت در آن را داشته باشند.

این مجموعه گذشته از ارائه خدمت مربوط به آزمون دولینگو، امکان پرداخت هزینه آزمون‌های خارجی دیگر اعم از پرداخت آزمون PTE، پرداخت آزمون تافل ibt،  پرداخت آزمون آیلتس IELTS، ثبت نام آزمون آیمت (IMAT) را فراهم کرده است. آریاپی به منظور اطمینان خاطر متقاضیان این آزمون‌ها، حفاظت از اطلاعات محرمانه و هویتی آن‌ها را تضمین می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز