مزایا و معایب روشویی کابینتی که باید بدانید

روشویی یکی از اجزای دکوراسیون داخلی است که بسیار اهمیت بالایی دارد؛ به همین دلیل برای خرید روشویی باید بسیار دقت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روشویی بخش جدا نشدنی از تجهیزات داخلی ساختمان است که بر روی جلوه های ظاهری و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام تاثیر بالایی می گذارد. در ادامه به معرفی انواع روشویی کابینتی پرداخته می‌شود؛

روشویی کابینتی چیست؟

در زمان آغاز ورود روشویی کابینتی به بازار بیشتر از آن برای هتل ها و مراکز درمانی استفاده می‌شد، اما بعدها این روشویی به دلیل طراحی زیبا و کارآمد بودن آن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت، به طوری که در حال حاضر در اکثر ساختمان ها از روشویی کابینتی استفاده می‌کنند. این مدل روشویی دارای  کاسه روشویی و یک کابینت زیر آن است از آنجایی که محیط  و هوای سرویس بهداشتی و حمام معمولا مرطوب بوده میزان جذب میکروب و آلودگی نیز بالاتر می‌رود، محفظه روشویی کابینتی مکان بسیار مناسبی برای نگهداری لوازم شخصی است. برای ساخت کابینت یا محفظه زیر کاسه روشویی از متریال های مختلفی مانند فلز، چو،  پی وی سی و ام دی اف استفاده می‌کنند.

انواع روشویی کابینتی

روشویی های کابینتی به دو نوع دیواری و پایه دار تقسیم و دسته بندی می شوند. جالب است بدانید که همین دو مدل دارای سبک ها و طرح های متفاوت و زیبایی هستند.

آریاک سفر

روشویی کابینتی دیواری

همانگونه که از اسم آن مشخص است این روشویی به دیوار متصل شده و پایه ای  بر روی زمین قرار ندارد، از مزایای روشویی کابینتی دیواری میتوان به اتصال به دیوار، جلوگیری از نشت رطوبت به کابینت، اشغال فضای کمتر، زیبایی بیشتر، قیمت پایین تر، نظافت و شستشو راحت تر، قابلیت تنظیم ارتفاع و قابل نصب بودن برای انواع متراژ سرویس بهداشتی است. از معایب روشویی کابینتی دیواری نیز می‌توان به وزن بالای آن و وارد شدن فشار زیاد بر روی دیوار، لوله کشی قابل دید و بدمنظر در صورتی که لوله تخلیه از زمین به روشویی وصل شود و مناسب نبودن  دیوار مناسب برای نصب این کالا نام برد.

روشویی کابینتی پایه دار

روشویی کابینتی پایه دار به وسیله پایه ها روی سطح زمین قرار می‌گیرد، این نوع روشویی در سایزها و طرحهای متفاوتی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابل مشاهده نبودن لوله و اتصالات، وجود سایزهای متفاوت روشویی کابینتی پایه دار و استفاده راحت از مزایای این مدل روشویی هستند. در روشویی کابینتی پایه دار نمی توان ارتفاع آن را تنظیم کرد، برای افراد با سنین و قد متفاوت مناسب نیست و به دلیل وجود پایه ها و ایجاد نقاط غیر قابل دسترس نظافت این مدل بسیار دشوار است.

در بازار سبک های متنوع روشویی کابینتی دیواری و پایه دار مانند روشویی ساده، کلاسیک، فول ست آینه و مدرن و … وجود دارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان چنین برداشت کرد که روشویی کابینتی دیواری زیبایی، کارایی بالاتر، مقرون به صرفه تر و بهداشتی تر است.

خرید و سفارش آنلاین روشویی کابینتی

برای خرید، اطلاع از قیمت و بازدید کاتالوگ برند های مختلف تولید روشویی کابینتی می توان به فروشگاه آنلاین ابزارینا مراجعه کرد. در این فروشگاه انواع تجهیزات سرویس بهداشتی حمام و شیرآلات به فروش می رسد. ابزارینا یک سایت فروش آنلاین رسمی بوده که با سابقه خوب و اعتبار بالا در این زمینه فعالیت می‌کند. خدمات ابزارینا شامل؛ روشهای متفاوت ارسال، امکان مرجوع یا تعویض کردن، ضمانت، کیفیت، اصالت و قیمت کالا خدمات ویژه ابزارینا هستند. کاربران و خریداران محترم می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز