مروری بر عملکرد شرکت نوین چرم درسال 98

نوین چرم
لست سکند

مجموعه نوین چرم که از سال 1370 شروع به کار کرده است و یکی از شرکت‌های مطرح تولید چرم می‌باشد، در سراسر کشور بیشتر با نام تجاری فروشگاه‌های زنجریه‌ای نوین چرم شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت نوین چرم در سال 98 با برگزاری جشنواره‌های مختلف و میزبانی از افراد مشهوری مانند علی پروین و همچنین حسن روشن سال مهمی را پشت سر گذاشته است. در این گزارش قصد داریم به مهمترین فعالیت‌های شرکت نوین چرم در سال 1398 می پردازیم.

اختصاص تخفیفات ویژه 15 تا 30 درصدی به  اعضای باشگاه مشتریان نوین چرم 

شرکت نوین چرم به مناسبت ماه تولد اعضای باشگاه مشتریان خود، تخفیفات ویژه 15 تا 35 درصدی را به اعضای باشگاه مشتریان خود اعطا نمود.

 آغاز جشنواره نوین 98

راز آسمان پایتخت

جشنواره نوین از روز سه‌شنبه یکم مردادماه آغاز شد. مشتریان نوین‌چرم در این جشنواره می‌توانستند از 25 درصد تخفیف به همراه 10 درصد هدیه شارژ کارت باشگاه مشتریان برای تمامی کالاها بهره‌مند گردند.

نوین چرمحضور علی پروین در نوین چرم 

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، علی پروین، روز سوم تیرماه در دفتر مرکزی نوین‌چرم حضور یافت و از واحدهای مختلف و توانمندی‌های این مجموعه بازدید به عمل آورد.

علی پروین

نوین چرم در روز عید غدیر خم 

مشتریانی که در روز عید غدیر سال98 قبل از ساعت 11 به صورت آنلاین اقدام به خرید محصولات نوین چرم می‌نمودند، سفارش خود را در همان روز تحویل می گرفتند.

حضور قهرمانان کشتی ایران در نوین چرم 

در مهر ماه سال 98، عبدالله موحد و محمدرضا طالقانی، قهرمانان بزرگ کشتی ایران و جواد خیابانی، در مجموعه نوین‌چرم حضور یافتند.

جواد خیابانیحسن روشن اسطوره باشگاه استقلال در نوین‌چرم 

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه نوین‌چرم، برای مدیرعامل و کارکنان، آرزوی موفقیت بیشتر نمودند.

حسن روشن

جمعه حراج نوین چرم در سال 98 

“جمعه حراج” به مدت چهار روز از پنجم تا هشتم آذرماه سال 98 برگزارشد. مشتریان نوین چرم در این جشنواره می‌توانستند از 25 درصد تخفیف به همراه 10 درصد هدیه شارژ کارت باشگاه مشتریان برای تمامی کالاها بهره‌مند شوند.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی عکاسی از جمعه حراج نوین چرم 

با توجه به استقبال همراهان همیشگی نوین‌چرم از جمعه حراج، مسابقه‌ای با مضمون عکاسی از این رویداد برگزار شد و به ده تصویر برتر جوایز نفیسی اهدا  شد. انتخاب تصاویر توسط کارشناسان مطرح عکاسی انجام گرفت.

عکاسی

حضور مدیرعامل نوین‌چرم در سومین نمایشگاه دست‌های آبی ویژه فرشتگان دارای اُتیسم

سومین نمایشگاه گروهی دست‌های آبی از 20‌ تا 24 دی‌ماه در خانه فرهنگ وهنر گویا برگزار و تعدادی از آثار هنری خلق شده توسط کودکان اُتیسم در معرض نمایش گذاشته‌ شد. مهدی یوسفی‌فر، مدیرعامل نوین‌چرم با حضور در این نمایشگاه، از آثار این کودکان، بازدید نمودند.

نوین چرم اتیسم

استقبال مشتریان نوین چرم  از ایونت نوین اوت‌لت 

ایونت نوین‎ اوت‌لت با تخفیف حیرت انگیز 40 تا 60 درصدی از 16 دی‌ماه در کرج آغاز شد و تا 20 ام دی 98 ادامه پیدا کرد.

 

مرتبط با : نوین چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز