مرسدس بنز ای ام جی وان مدل 2023 ؛ مأموریت غیر ممکن!

تقریباً پنج سال پیش بود که مرسدس بنز ای ام جی وان (که آن زمان پروژه وان نامیده می شد) برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو آلمان رونمایی شد. مرسدس بنز ای ام جی وان (Mercedes-AMG ONE) یک ابرخودرو هیبریدی است که فناوری آن از ماشین های فرمول 1 برگرفته شده و کمپانی بنز این واقعیت را انکار نکرده است که استفاده از چنین خودرو قدرتمندی بر روی خیابان ممکن است چالش برانگیز باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این ابرخودرو که مدت زیادی همه را در انتظار گذاشت فقط به تعداد 275 دستگاه تولید خواهد شد و چون با استانداردهای جاده ای آمریکا مطابقت ندارد فقط در صورتی می تواند به آن کشور صادر شود که عملکردش قدری تعدیل شود.

مرسدس بنز ای ام جی وان از یک موتور شش سیلندر 1.6 لیتری به همراه چهار موتور برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 1049 اسب بخار نیرو تولید کنند. این خودرو می تواند فقط با نیروی موتورهای برقی مسافتی برابر با 17 کیلومتر را بپیماید و بنا به گفته کمپانی بنز، به خاطر ماهیت پیچیده موتورهای این خودرو، نمی توان میزان دقیق گشتاور را تعیین کرد. در واقع، این ابرخودرو پیچیده و بسیار قوی به این قصد به میدان آمده است تا با گوئینگزگ، مک لارن و فراری به مبارزه بپردازد.

آریاک سفر

مرسدس بنز ای ام جی وان می تواند ظرف 2.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر سرعت آن کمی بیش از 350 کیلومتر بر ساعت است.

قیمت مرسدس بنز ای ام جی وان 2.7 میلیون دلار اعلام شده و همه 275 دستگاه آن پیش فروش شده اند، به این ترتیب و با توجه به استاندارهای آمریکا، خریدن و وارد کردن آن به خاک آمریکا یک مأموریت غیر ممکن خواهد بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز