تویوتا bZ4X ؛ نخستین شاسی بلند تمام برقی ژاپنی (ویدیو)

تویوتا bZ4X اولین خودرو شاسی بلند تمام برقی ساخت تویوتا است و از چنان کیفیت بالایی برخوردار است که می تواند یکی از بهترین ها باشد. علاوه بر زیبایی و راحتی فوق العاده، قدرت و عملکرد تویوتا bZ4X نیز بسیار بالاست و این توانایی را دارد که روی جاده سرنشینانش را به هیجان بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در دنیای امروز که تولید خودروهای تمام برقی سرعت زیادی گرفته است، کمپانی تویوتا نیز دست روی دست نگذاشته است و نخستین خودرو خودش را که با برق باتری تغذیه می شود روانه بازار کرده است.

تویوتا bZ4X به خانواده خودروهای  (beyond Zero)  تعلق دارد که نشان می دهد هیچ گونه آلایندگی ایجاد نمی کند، عدد 4 نمایانگر سایز خودرو و X نشان دهنده شاسی بلند بودن این محصول جدید است.

تویوتا bZ4X زمانی وارد بازار می شود که رقبای بسیار با کیفیتی مانند هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6  از پیش در آن حضور دارند رنو مگان برقی نیز به زودی به این جمع خواهد پیوست، به این ترتیب این سگمنت بسیار رقابتی شده و انتظار می رود محصولات جدیدتری نیز به آن افزوده بشود.

آریاک سفر

مدل دیفرانسیل جلو تویوتا bZ4X با یک موتور برقی قدرتی برابر با 201 اسب بخار و مدل چهار چرخ محرک با دو موتور برقی 215 اسب بخار نیرو دارند و هر دو مدل از یک باتری 75 کیلووات بر ساعتی بهره می برند.

تویوتا bZ4X در چهار تیپ Pure، Motion، Vision و Premiere Edition در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و به صورت استاندارد از تجهیزاتی مانند شیشه های دودی، سقف پانوراما، گرمکن صندلی های جلو و نمایشگر 12.3 اینچی برخوردار است.

پربازدیدترین اخبار و مقالات را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز