بهترین خودروهای هیبرید سال 2022 را بشناسید

لست سکند

شاید هنوز همه آمادگی استفاده از خودروهای تمام برقی را نداشته باشند و زیرساخت استفاده از آن ها در بسیار کشورها فراهم نشده باشد، به این ترتیب شاید بهتر باشد خودروهای هیبرید را انتخاب کرد که با به کارگیری همزمان موتورهای بنزینی یا دیزلی با موتورهای برقی، مصرف سوخت کمتری دارند و می توانند مسافت بیشتری را بپیمایند. اگر بخواهید منتظر خودروهای تمام برقی بمانید شاید هنوز لازم باشد مدت زیادی صبر کنید، ولی خودروهای هیبریدی بسیار کارآمد هم اکنون در بازار موجود هستند و می توان گزینه های خوبی در بین آن ها پیدا کرد. در ادامه چند خودرو پرطرفدار هیبریدی که در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته اند به شما معرفی می شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کیا اسپورتیج هیبرید

به گزارش کاماپرس، کیا اسپورتیج یک شاسی بلند خانوادگی محبوب است که طراحی آن به تازگی مورد بازنگری قرار گرفته است و هم اکنون نسخه هیبریدی آن نیز به بازار عرضه می شود. این خودرو آلایندگی بسیار کمی تولید می کند و به صفحه نمایشگری بزرگ و بسیاری از تجهیزات جدید و سیستم های ایمنی مجهز است.

لکسوس ان ایکس 450 اچ هیبرید

راز آسمان پایتخت

شاید به جرأت بتوان گفت لکسوس ان ایکس 450 اچ هیبریدی یکی از بهترین هاست. این شاسی بلند لوکس از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی و گیربکس متغیر پیوسته (CVT) بهره می برد و فقط با موتور برقی می تواند مسافتی بیش از 65 کیلومتر را بپیماید.

نیسان قشقایی هیبرید

نیسان قشقایی هیبرید یک خودرو خانوادگی محبوب است و نشان می دهد که کمپانی نیسان بر این حوزه از بازار نیز اشراف کامل دارد. این خودرو با به کارگیری یک موتور بنزینی و موتورهای برقی قدرتمند، برد بسیار مناسب و کیفیت سواری خوبی دارد و از هر لحاظ رضایت سرنشینانش را به دست می آورد.

هوندا سیویک هیبرید

هوندا سیویک جدید فقط به صورت هیبریدی به بازار عرضه شده است و از همان سیستم هیبریدی بهره می برد که پیشتر در خودروهایی مانند هوندا Jazz، هوندا HR-V و هوندا  CR-V از آن استفاده شده بود. گفتنی است نسخه تایپ آر از این خودرو همچنان از موتور بنزینی بهره می برد.

مزدا 2 هیبرید

مزدا 2 هیبرید یکی از خودروهای بسیار کم مصرف است که از مهندسی بی نظیر ژاپنی بهره می برد. مزدا 2 هیبرید جز هیبریدهایی است که خودشان را شارژ می کنند، یعنی نمی توان با اتصال به شبکه برق باتری آن را شارژ کرد. البته این هاچ بک محبوب در حالت تمام برقی برد کمی دارد و به یکی دو مایل محدود می شود، با این حال میزان مصرف بنزین در آن بسیار پایین است و با مصرف سوخت کمتری می تواند مسافت زیادی را بپیماید.

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز