محبوب ترین مراکز تفریحی تهران با 50 درصد تخفیف

لست سکند

انتخاب بهترین مجموعه های تفریح و سرگرمی در روزهای پرهیاهوی پایتخت برای بسیاری از افراد که سرشان در گوشی است و در سایت های اینترنتی جستجو می کنند کار آسان تری است. سایت تخفیفان در میان انبوهی از پلتفرم ها با ارایه تخفیف های هیجان انگیز برای مراکز تفریحی تهران توانسته تا حدودی دغدغه انتخاب بهترین گزینه را کم کند.

در ادامه کاماپرس به معرفی پنج مرکز تفریحی محبوب با 50 درصد تخفیف در این سامانه می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

1- شهربازی سرپوشیده سرزمین شادی

این شهر بازی واقع در محدوده پاسداران تهران تا 50 درصد تخفیف آماده ارائه خدمات تفریحی است. سرزمین شادی در طبقه سوم مجتمع تجاری الماس هروی واقع شده است. دارای 250 دستگاه بازی برای سنین مختلف از جمله ماشین کوبنده، کاراسل، ماجراجویی پلی هاوس و غیره است. افراد به تناسب قد و وزن قادر به استفاده از این وسایل هستند. گیم نت، فودکورت، آتلیه عکاسی و برگزاری جشن از دیگر امکانات این مجتمع است.

2- شهربازی برج میلاد

شهر بازی برج میلاد تا 50 درصد تخفیف از دیگر مجتمع‌های تفریحی شهر است. دستگاه‌های موجود در این شهربازی از کودکان شش سال به بالا و حتی بزرگسالان را نیز سرگرم می‌کند. ماشین برقی، چرخ ‌و فلک، ترن هوایی، تاب اسکای از جمله آن هستند. ورود به مجموعه نیازی به پرداخت هزینه ندارد و رایگان است.

راز آسمان پایتخت

3- مجموعه تفریحی خانوادگی دانادل

این مجموعه با الهام از معماری و طبیعت برای کودکان سه تا هفت سال طراحی شده‌است. این مجموعه رفاهی تا 51 درصد تخفیف، در روزهای شنبه الی چهارشنبه قادر به ارائه خدمات است. ارزیابی هوش‌های چندگانه کودک توسط کارشناسان مربوطه نیز انجام می‌شود. اتاق لگو و دیوار مگنت، باشگاه دیجیتالی حرکتی، پل معلق، دیوار صخره نوردی، از جمله بخش‌های سرگرم‌کننده برای کودکان است. ورود به خانه کودک برای والدین میسر نیست اما امکان تعامل بین کودک و والد وجود دارد.

4- مجموعه بردگیم و بازی چترنگ

این مجموعه یکی از مراکز تفریحی در محدوده خیابان طالقانی تهران محسوب می‌شود. هزینه ورودی این مجموعه 40 هزار تومان است که با تخفیفان 50 درصد از آن کسر می‌شود. تمرکز این مجتمع تفریحی برروی انواع بازی‌های فکری قرار دارد. مشتریان ویژه تخفیفان جهت خرید انواع بازهای فکری و پازل می‌توانند از تخفیف 30 درصدی نیز بهره‌مند شوند. شنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 الی 19 بازه زمانی فعالیت چترنگ است.

5- شهربازی وی آر پارک

این مجموعه برای انواع سنین از جمله کودکان زیر شش سال مناسب است. مدت زمان حضور در مجموعه و ظرفیت نامحدود است. یافتن جای پارک آسان از دیگر دلایلی است که باعث افزایش محبوبیت این شهربازی شده‌ است. وی آر پارک همه روزه از ساعت 10 الی سه بامداد به مشتریان خود خدمات می‌دهد. این مجموعه در محدوده میدان آرژانتین قرار دارد.

تخفیفان

تخفیفان، سامانه‌ای آنلاین جهت ارتباط بهتر میان فروشندگان و مشتریان است. این پلتفرم با پیشنهادهای خود می‌تواند دریافت کالا و خدمات را برای مشتریان تبدیل به خریدی هوشمندانه کند. علاوه‌بر مراکز تفریحی و خدماتی، بخش‌های آموزشی، سلامتی، زیبایی، فروشگاه‌های اینترنتی از جمله میوه فروشی‌ها و داروخانه در تخفیفان پیشنهاد می‌شود. هدف تخفیفان یافتن و مقایسه انواع مراکز و فروشگاه‌ها جهت انتخاب آسان مشتریان با حداقل قیمت است. نصب سوپر اپ تخفیفان منجر به سهولت در دریافت انواع تخفیف برای کاربران می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تخفیفان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز