محبوب ترین برنزه کننده صورت و بدن برای خانم های جوان

ژیوار

فرا رسیدن تابستان، موجب محبوبیت دوباره ترند پوست برنزه می‌شود. در این میان،  به‌خاطر مضرات برنزه کردن پوست با نور آفتاب و یا دستگاه‌های سولاریوم، شرکت‌های آرایشی و بهداشتی محصولات اتوبرنز را برای تیره کردن پوست به بازار عرضه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین برنزه‌کننده صورت و بدن را معرفی می‌کند.

1-اسپری برنزه کننده بدن آل این وان مدل Chocolate

قیمت این محصول 200 میلی لیتری در زمان نوشته‌شدن این گزارش حدوداً 300 هزار تومان است. این اتوبرنز بافتی سبک و لطیف دارد و به‌راحتی و به‌صورت یکنواخت روی پوست پخش می‌شود.

در فرمولاسیون این اسپری، فیلترهای ضدآفتاب به کار رفته‌اند. همچنین ویتامین E موجود در ترکیبات این محصول به آن خاصیت ترمیم‌کنندگی می‌بخشد. ویتامین A به کار رفته در اسپری نیز به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کند.

اسپری اتوبرنزر آل این وان مدل chocolate ضمن ایجاد رنگ برنزه‌ای طبیعی در پوست، به بدن رایحه شکلات می‌بخشد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-لوسیون براون شوگر مدل Doble dark

قیمت این اتوبرنز با حجم 22 میلی‌لیتر، حدوداً 95 هزار تومان است. این اسپری برای انواع پوست مناسب است و باعث ایجاد رنگ شکلاتی تیره بر روی صورت و بدن می‌گردد. رطوبت‌رسانی، نرم‌کنندگی، تغذیه پوست و خاصیت ضد التهابی از دیگر ویژگی‌های این لوسیون هستند. همچنین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در لوسیون دابل دارک براون شوگر به حفاظت از پوست کمک می‌کنند.

3-پنکک برنزه کننده آرت دکو مدل Long Lasting

این پنکک در حدود 1 میلیون و 505 هزار تومان قیمت دارد.

این محصول ضمن داشتن اثر پوشانندگی و برنزه کردن پوست، با داشتن SPF 30 از آن مقابل پرتوی فرابنفش آفتاب محافظت می‌کند. همچنین وجود ویتامین و ترکیبات آنتی‌اکسیدان به این پنکک خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدپیری می‌بخشد.

4- کرم پودر برنزه کننده نوت حجم ۳۵ml

این محصول با حجم 35 میلی‌لیتر حدوداً 140 هزار تومان قیمت دارد. این کرم‌پودر ضمن برنزه کردن پوست، با داشتن ذرات شاین باعث براق شدن آن نیز می‌گردد. فقدان پارابن و موارد آسیب‌زا در این محصول، آن را برای انواع پوست مناسب کرده‌است. کرم پودر برنزه‌کننده نوت علاوه بر داشتن آنتی‌اکسیدان و خاصیت مرطوب‌کنندگی، با SPF 15 باعث محافظت نسبی پوست دربرابر آفتاب نیز می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : روژیاشیمن شاپنیلو بیوتی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز