محبوب‌ترین چای سازهای موجود در بازار

چای از دیرباز نوشیدنی محبوب ایرانیان بوده‌است و هنوز هم، هیچ چیزی جز چای به آرامش، پس از روزهای سخت کاری کمک نمی‌کند. حالا امروزه، تکنولوژی باعث شده است که با سرعت بیشتری بتوانیم یک فنجان چای خوش‌عطر داشته باشیم؛ چای ساز برقی! چای ساز برقی، طرفداران بسیاری دارد اما باید توجه داشت که فقط یک چای ساز برقی باکیفیت است که می‌تواند چای خوش‌عطر ایرانی را بدون مزه ناخوشایند، تقدیم کند. در غیر این صورت، هزینه تعمیر چای ساز نیز به هزینه‌های دیگر زندگی اضافه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

از این رو کاماپرس در ادامه این مطلب، چهار مدل از محبوب‌ترین چای‌سازهای بازار ایران را معرفی خواهد کرد؛

چای ساز میگل مدل GTS 220

چای ساز میگل، یکی از پرفروش‌ترین چای‌سازهای بازار است که با کتری و قوری شفاف و از جنس شیشه‌اش، طرفداران زیادی دارد. چراکه با کتری و قوری شفاف، به راحتی می‌توان از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شد و به این ترتیب احتمال بی‌آب ماندن و نیاز به تعمیر چای ساز هم کاهش می‌یابد.

ظرفیت کتری این چای‌ساز 1.7 لیتر است و گنجایش قوری آن به 0.8 میلی‌لیتر می‌رسد. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری تمیز کردن دستگاه نیز راحت‌تر می‌شود.

آریاک سفر

سیم این دستگاه، به پایه آن متصل است. این یک مزیت است برای اینکه بتوان کتری را آزادانه جابجا کرد. البته اینکه طراحی دستگاه اجازه‌ چرخش 360 درجه‌ی کتری را روی پایه می‌دهد، باعث می‌شود تا افراد چپ‌دست نیز برای جابجایی آن مشکلی نداشته باشند.

مدل GTS 220 میگل به سیستم ایمنی مجهز است که در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه را متوقف می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب‌دیدن قطعات دستگاه می‌شود. این چای‌ساز مجهز به چراغ‌ نشانگر است که وضعیت کار دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد.

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش مدل TTA2201 یک دستگاه جمع‌وجور است که فضای چندانی را در آشپزخانه نمی‌گیرد. در واقع کتری و قوری این چای ساز طوری طراحی شده‌اند که روی یکدیگر قرار بگیرند. کتری آن بدنه شفاف با نشانگر سطح آب دارد. همچنین قوری نیز شیشه‌ای است که درب آن به راحتی باز می‌شود.

روی پایه این چای ساز، چراغی تعبیه شده است. همچنین از دیگر مزایای آن این است که با قرار دادن قوری روی کتری می‌توان آن را به صورت مستقیم گرم کرد. تنظیمات خودکار برای گرم نگه‌داشتن آب بعد از به جوش آمدن و پایه 360 درجه هم از امکانات آن به شمار می‌روند.

چای ساز سیماران مدل STM-815T

این چای ساز دستگاهی بسیار کارآمد برای دم کردن چای به شیوه کلاسیک است. چراکه با توان بالای خود بسیار سریع تر از چای سازهای مشابه خود آب را می‌جوشاند و همچنین می‌توان آن را درموقعیت گرم نگهدارنده قرار داد تا مصرف انرژی آن کاهش یابد.

در این وضعیت، دستگاه آب را در کمترین دما می‌جوشاند و از جوشیدن غیر ضروری پیشگیری می‌کند. همچنین باعث می‌شود که چای درون قوری، داغ بماند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. برای ایمنی، ترموستات خودکار از دستگاه محافظت می کند. هنگامی که آب تمام شود، دستگاه خاموش می‌شود و پس از اضافه کردن آب، چای ساز دوباره آغاز به کار می‌کند. این چای ساز صافی آب نیز دارد.

چرخش 360 درجه کتری روی پایه نیز به چپ‌دستان کمک می‌کند. درباره جنس دستگاه باید گفت که پلاستیک آن، متریال توتا فرانسه و کنترلر المنت نیز از نوع اوتر انگلستان است. گفتنی است که این چای ساز همچنین می‌تواند به عنوان کتری نیز مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که یک درپوش ساده نیز همراه با آن ارائه می‌شود.

چای ساز کوپکس مدل MTC-6650

کتری چای ساز کوپکس از جنس استیل خالص است و همین مسئله، آن را به یک چای‌ساز باکیفیت تبدیل می‌کند. علاوه بر این، قوری این چای ساز از جنس شیشه نشکن و مقاوم در برابر حرارت است. جالب است که برند لوازم خانگی کوپکس برای اولین بار چای ساز دومنظوره تولید کرده است. یعنی داخل بسته‌بندی محصول یک سینی تک کتری نیز عرضه می‌شود که می‌توان کتری را به صورتی جداگانه روی آن قرار داده و از آن به عنوان کتری برقی تکی استفاده کرد. این کتری در مسافرت و پیک نیک کاربرد بسیاری پیدا می‌کند.

اما در نهایت، همه این چای‌سازهای باکیفیت نیز اگر درست نگهداری نشوند، ممکن است خراب شوند. تعمیر چای ساز را نیز نمی‌توان به دست هرکسی سپرد، بلکه کار تعمیر چای ساز را باید به کاردان سپرد تا دوباره بتوان تا مدت‌ها از چای‌های خوش‌عطر و طعم آن لذت برد.

تعمیر چای ساز را به هوم سرویز بسپار

هوم سرویز در کنار همه خدماتی که دارد، در بخش خدمات لوازم آشپزخانه به تعمیر انواع لوازم خانگی می‌پردازد که چای ساز هم از این وسایل است. برای تعمیر تخصصی چای ساز یا هر وسیله دیگر، تنها باید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کرده و منتظر بمانیم تا همیار مربوطه کار را برعهده بگیرد. در تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی هوم سرویز هدف نهایی، تعمیرات قطعات فابریک دستگاه است. از همین جهت، هوم سرویز یک بستر امن و باکیفیت برای تعمیر لوازم به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز