مانور شگفت انگیز با شاسی بلند جدید کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ (ویدیو)

لست سکند

شاسی بلند کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ را از دو منظر می توان نگاه کرد: یکی به عنوان یک خودرو خاص و گران قیمت با مهندسی خارق العاده از کیا و دیگری به عنوان رقیبی ارزان قیمت برای پورشه تایکان. این خودرو برقی هیچ نشانی از کندی در خودش ندارد و از موتوری قدرتمند و گشتاور بالا، باتری های بزرگ و سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مانوردهی شگفت انگیز کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ که پرچمدار خودروهای GT ساخت کیا است با چهره ای خشن و قدرتی بی نظیر می تواند به سرعت راه خودش را در بازار خودروهای برقی باز کند و به صدر جدول پرفروش ها راه یابد. دیفرانسیل استاندارد در این خودرو، دیفرانسیل جلو است ولی مدل هایی که به سیستم چهار چرخ محرک مجهز هستند پرشتاب ترند و باتری بزرگ تری دارند که می تواند با یک بار شارژ مسافتی معادل با 500 کیلومتر را بپیماید.

کیا EV6 مدل ۲۰۲۳ قوی ترین خودرویی است که کمپانی کیا تاکنون تولید کرده است و طراحی آن به گونه ای است که به ویژه با رینگ های بزرگ 21 اینچی و کالیپرهای سبز رنگ، قدری تهاجمی به نظر می رسد. هنگام رانندگی، چنانچه دکمه GT که روی غربیلک فرمان قرار دارد را بفشارید، خودرو تنظیمات تیز و فرزتری پیدا خواهد کرد و 577 اسب بخار نیرو و 740 نیوتن متر گشتاور به طور تمام و کمال در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : سوییچکیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز