فرود هولناک بمب افکن B52 در باد شدید (ویدیو)

لست سکند

هواپیمای B52 یک بمب افکن دور برد است که می تواند مأموریت های مختلفی انجام بدهد. این بمب افکن استراتژیک در دهه 50 میلادی توسط شرکت بوئینگ طراحی و تولید شده و از آن زمان پیوسته به روزرسانی گردیده است. بمب افکن B52 می تواند حداکثر 32000 کیلوگرم مهمات با خودش حمل کند و برد عملیاتی آن بدون سوختگیری هوایی 14080 کیلومتر است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود دلهره آور یک فروند بمب افکن B52 در باد شدید را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بمب افکن B52 از سال 1955 توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است و در سال 2019، هفتاد و شش فروند از آن به صورت ذخیره، 58 فروند به صورت فعال و آماده به خدمت، 18 فروند در اختیار نیروهای ذخیره و حدود 12 فروند به صورت ذخیره طولانی مدت در یک پایگاه هوایی نگهداری می شده اند.

در سال 1971 قابلیت حمل 20 موشک هسته ای AGM-69 SRAM به مدل های G  و H  این هواپیما افزوده شده است و برای افزایش توان دفاعی، امکان حمل موشک های کروز هوا به هوا نیز به وجود آمده است.

راز آسمان پایتخت

بمب افکن B52 از هشت موتور بهره می برد که زیر بال ها تعبیه شده اند، 5 خدمه دارد (خلبان، کمک خلبان، افسر سیستم جنگ افزار، مسیریاب، افسر جنگ الکترونیک) و حداکثر وزن آن هنگام تیک آف 221323 کیلوگرم است.

حداکثر سرعت بمب افکن B52 به 1050 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند تا ارتفاع 15000 متری اوج بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فرود هولناک بمب افکن B52 در باد شدید (ویدیو)

  1. Eren Yeager گفته:

    چه تکنولوژی پیشرفته ای دارد فقط کافیه در جنگ از این بمب افکنB52 استفاده بشه صد درصد پیروزی ازان آمریکا می‌شود هر روز شاهد تکنولوژی های پیشرفته تر از آمریکا هستیم که این فقط یکی از آنها است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز