ماشین لباسشویی امرسان بخریم یا اسنوا؟

شاخص-کاماپرس
ژیوار

ماشین لباسشویی امرسان عموما با ظرفیت‌ 7 تا 10 کیلوگرمی عرضه می‌شود و مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. محصولات این برند عموما از تنوع برنامه‌های شستشو برخوردار بوده و معمولا آب و برق کمی مصرف می‌کنند. در کنار این برند، محصولات شرکت اسنوا نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ظرفیت ماشین لباسشویی اسنوا 5 تا 9 کیلوگرم بوده و از این رو می‌تواند برای خانواده‌های کم‌جمعیت نیز کاربرد داشته باشد. محصولات هر دوبرند خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 4 مدل ماشین لباسشویی از دو برند امرسان و اسنوا می‌پردازد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51

این محصول با ظرفیت 9 کیلوگرم، به راحتی می‌تواند نیاز خانواده‌های پرجمعیت را تأمین کند. سرعت چرخش موتور در این دستگاه 1400 دور در دقیقه گزارش شده و از موتور قدرتمندی برخوردار است. همچنین این ماشین لباسشویی با فناوری شستشوی بخار، از ایجاد چروک بر روی البسه جلوگیری می‌کند و روند شستشوی عمیق‌تر انجام می‌شود. ارتفاع این دستگاه 88، پهنای آن 66 و عمق آن حدود 60 سانتی‌متر است. این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 21 میلیون و 773 هزارتومان، هنگام تهیه این گزارش، در رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND

این محصول با ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از محصولات محبوب برند امرسان محسوب می‌شود. موتور این ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایور و بدون تسمه است و 1200 دور در دقیقه می‌چرخد. همچنین در این محصول قابلیت تشخیص وزن لباس نیز وجود دارد و از فشار به موتور جلوگیری می‌کند. محفظه داخلی این دستگاه، استیل ضد زنگ است و از این رو به صورت عمری می‌تواند در کنار کاربران باشد. ابعاد این محصول به شکل استاندارد طراحی شده و حدود 85 سانتی‌متر ارتفاع و 60 سانتی‌متر پهنا و عمق دارد. این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 20 میلیون و 345 هزارتومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد.

2-کاماپرس

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-81S20

این محصول با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرمی، از 15 برنامه متنوع شستشو برخوردار است. موتور این دستگاه از نوع یونیورسال طراحی شده و لرزش و صدای کمی دارد. همچنین با سرعت 1000 دور در دقیقه، می‌تواند زمان شستشو را کاهش دهد. کاربران از طول عمر و کیفیت این محصول ابراز رضایت فراوانی داشته‌اند. ابعاد این ماشین لباسشویی نیز 82 سانتی‌متر ارتفاع و حدود 60 سانتی‌متر پهنا و عمق است. این مدل ماشین لباسشویی اسنوا حدود 14 میلیون و 550 هزار تومان قیمت دارد و با رنگ نقره‌ای خود، می‌تواند جلوه خاصی به محیط آشپزخانه بدهد.

3-کاماپرس

ماشین لباسشویی امرسان مدل F70118U

این محصول با ظرفیت دیگ 7 کیلوگرم، میزان مصرف برق بهینه‌ای دارد و از این رو برای استفاده روزمره کاربران با جمعیت متوسط و زیاد گزینه مناسبی محسوب می‌شود. موتور این دستگاه از نوع تسمه‌ای است و سرعت آن به طور میانگین در دقیقه 1200 دور تخمین زده می‌شود. ارتفاع این دستگاه 85 و پهنا و عمق آن 60 سانتی‌متر است. این مدل ماشین لباسشویی امرسان با قیمت حدودی 15 میلیون تومان نیز یکی از گزینه‌های مناسب جهت خرید به حساب می‌آید.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواامرساندومینو کالادیجی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز