ماجرای خانه ترسناک و متروکه کلاردشت/ خانه ارواح چگونه ساخته شد؟

ژیوار

ویلای متروک با معماری عجیب و غریب در روستای کُلُمه شهرستان کلاردشت، سال‌ها است که توجه مردم محلی و مسافران را به خود جلب کرده است. این ویلا که هم‌اکنون با نام «خانه ارواح» شناخته می‌شود، داستان‌های زیادی پشت سرش دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، برخی از مردم محلی کلاردشت معتقدند که این خانه یک شبه ساخته شده است و برخی دیگر می‌گویند که مالک ویلا حین ساخت خانه متوجه برخی اتفاقات مرموز شد. به همین دلیل، از تکمیل ساخت این خانه منصرف شد و ساختمان را در همین حالت رها کرد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

طبق صحبت‌های برخی افراد مطلع و مسئولان کلاردشت، طراحی و ساخت این خانه عجیب، کار یک جوان گرگانی است. او به این سبک معماری علاقه زیادی داشته است و کار ساخت این خانه را در سال 1383 آغاز کرد؛ اما به دلیل کاربری غیرمسکونی زمین، ادامه ساخت خانه متوقف شد.

دریان سفر امید

در حال حاضر، شهرت این خانه باعث شده است تا مسافران زیادی به اینجا بیایند و با ویلای متروکه کلاردشت عکس بگیرند. این بنا پنجره‌ها و دیوارهای نامتقارن و غیرمعمولی دارد. همچنین، در طبقه همکف ساختمان یک قفس آهنین بزرگ وجود دارد. گفته می‌شود این قفس، حین عملیات ساخت و ساز ویلا برای محافظت از مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت و ارتباطی با موجودات خیالی ندارد.

انتهای پیام

 

 

 

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز