ماجرای املاک میلیاردی حداد عادل و احمدی نژاد چیست؟

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اخیرا اعلام کرده است که املاک ارزشمندی متعلق به این بنیاد در اختیار حداد عادل و احمدی نژاد است که باید به بنیاد برگردد.

به گزارش کاماپرس، ماجرای املاک دولتی و املاک متعلق به بیت المال که در اختیار برخی مسئولان قرار دارد با حساسیت از سوی افکار عمومی دنبال می شود و اخیرا نیز رئیس بنیاد مستضعفان از دو مورد املاک این بنیاد که در اختیار رئیس سابق مجلس و رئیس سابق جمهور قرار دارند، رونمایی کرده است. انتظار می رود مسئولان کشور در زمینه حراست از اموال بیت المال جدیت بیشتری داشته باشند و آن دسته از مسئولان نیز که چنین اموالی را در اختیار دارند، هر چه سریع تر در مورد چرایی و چگونگی در اختیار گرفتن این اموال شفاف سازی کرده و در مسیر باز پس دادن اموال بیت المال گام بردارند.

احمدی نژاد ملک ولنجک را تخلیه کند

بنا به اعلام خبرآنلاین، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک گفت: آقای احمدی نژاد در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است. البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.

آریاک سفر

حداد عادل اجاره زمین در منطقه فرشته را به روز کند یا زمین را پس بدهد!

وی همچنین گفت: زمینی را آقای حداد عادل در منطقه فرشته تهران گرفته اند که البته اجاره آن به روز هم نبوده است. آقای حداد عادل باید یا اجاره به روز پرداخت کنند یا زمین را به بنیاد پس بدهند. آقای حداد عادل ۸ هزار متر زمین هم در منطقه هروی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان را به بنیاد پس دادند قرار بود ایشان در آنجا مدرسه ای بسازند که مجوزهای آن توسط شهرداری صادر نشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “ماجرای املاک میلیاردی حداد عادل و احمدی نژاد چیست؟

  1. احمد گفته:

    جناب فتاح بسیار روشن حفظ اموال عمومی را در دستور کار دارید انشاالله موفق باشید در این راه اما بسیاری از مدیران نماینده سرمایه دارانی هستند که حجاب اسلامی دارند و البته اگر منافع خود را در خطر ببینند از هیچگونه مقابله ای نه شرم دارند و نه کوتاهی میکنند و گواه این مدعی کاروان هزاران نفری از مسئولین شهید است از ابتدای انقلاب تا به حال انشاالله با دقت تمام و در پناه خداوند در این راه پر خطر موفق باشید

  2. نیما گفته:

    تاراج اموال مصادره ایی و غصب آنها توسط خداوندان قدرت از دیرباز یک عامل فساد بشمار میرود و امری تازه نیست.

  3. شهریار پوراحمدی گفته:

    ازاین آقایان که به صورتی یادرقدرت بودندویاوابستگی به افراد قدرتمند داشته ودارندآیاکسی هم هست که باچپاول وتاراج اموال عمومی به گونه ای درارتباط نباشد لطفااگرامکان دار اسامی آنها را اعلام نمایید .

  4. امیر اشکانی گفته:

    مردم با این چرندیات گول نمیخورن حداد عادل واحمدی نژاد واقعن راستگو هستن وپاک دست…. هشت سال خون ملت رو مثل زالو مکیدین حالا بااین چرت و پرت ها میخاین این 2فرشته که ناجی ملت ایران هستن خودتون فقط رسوا میکنید………..

  5. مصطفی میرزایی گفته:

    ازماست که برماست. هرچی بدبختی وگرونی وفسادمالی وغیره توکشورماهست همش مقسرشمارسانهاوکانالهای خبری هستید.چون ایرانی جماعت عقلش توچشمش وگوشش هست.احمدی نژادهنوزانقدربدبخت نشده که بخادمال غصبی راصاحب بشد.احمدی نژادهمون کسی بودکه مسکن مهررابه راه انداخت و18درصدمردم راخانه دارکردولی تاروحانی سرکارآمداول ازهمه مسکن مهررامتوقف کرد.آره دادا.

  6. محمد گفته:

    ملکی که مربوط به ملت است هرشخصی استفاده کند خائن به ملت است وبایدملک راپس دهند تصرف بیت المال امروزه شده بیت الحال ..هرکسی اعم از ۱ الی ۱۰۰ ملکی درتصرفش باشدبایدبرگردانندوالی خائن وبایدمحاکمه وبه مجازات برسندهرشخصی که باشد اگرراست می گویند ودم از عدالت علی میزنند نبایدداخل این خیانت شوند چه عادل باشد..احمدی نژادباشد وووووو..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز