مؤثرترین کرم ضدآفتاب زنانه در بازار + قیمت

ژیوار

ضدآفتاب مهم‌ترین بخش یک روتین پوستی است. به‌عبارتی اگر قرار باشد به تنها یک محصول مراقبتی برای پوست خود اکتفا کنید، آن محصول ضدآفتاب خواهد بود. رسیدن فصل گرما لزوم مراقبت از پوست درمقابل اشعه آفتاب را بیش از پیش مطرح می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مؤثرترین کرم ضدآفتاب زنانه در بازار و اعلام قیمت آن‌ها می‌پردازد.

1- ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر پوست نرمال و خشک

این محصول با حجم 40 میلی‌لیتر حدوداً 600 هزار تومان قیمت دارد. SPF این کرم برابر با 50 است و قابلیت محافظت پوست در برابر UVA و UVB را به‌مدت 2 ساعت دارا است. این محصول از برند لافارر علاوه بر اثر ضدآفتاب، ضد لک و مرطوب‌کننده نیز بوده و اثر ضدپیری دارد.

بیشتر بخوانبد:

دریان سفر امید

2- ضد آفتاب فلوئیدی بی‌رنگ پوست چرب درماتیپیک

این محصول با حجم 40 میلی‌لیتر، قیمتی در حدودا 280 هزار تومان دارد. SPF این کرم برابر با 50 است و از برخورد 98 درصد اشعه خورشید به پوست جلوگیری می‌کند.

این کرم باعث مصونیت پوست در برابر هر دو نوع اشعه‌ی UVA و UVB می‌شود. بافت سبک این محصول باعث سازگاری آن با پوست‌های چرب شده‌ و جلوه براق بر روی این پوست‌ ندارد. خاصیت ضدپیری، ضدلک و مقاومت دربرابر آب و تعریق از ویژگی‌های دیگر کرم فلوئیدی بی‌رنگ درماتیپیک مخصوص پوست چرب هستند.

3- ضد آفتاب سان سیف کرم پودری و پرایمری مکیسان

این محصول 40 گرم وزن و حدوداً 450 هزار تومان قیمت دارد. کرم سان سیف نه‌تنها با داشتن SPF برابر با 50 از پوست درمقابل اشعه فرابنفش خورشید محافظت می‌کند بلکه می‌توان از آن به‌عنوان پرایمر و کرم‌پودر نیز در آرایش روزانه بهره جست. این کرم در 6 رنگ متفاوت کار پوشش‌دهی بر روی پوست را انجام می‌دهد، به کنترل جربی پوست نیز کمک می‌کند و اثر مات کنندگی دارد.

4- ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مدل Fusion liquid مناسب پوست چرب

این کرم 50 میلی‌لیتر حجم دارد و قیمت آن حدوداً 470 هزار تومان است. این محصول بی‌رنگ، برای پوست‌های چرب قابل استفاده و غیرکمدون‌زا است. این کرم SPF برابر با 50 دارد و پوست را دربرابر اشعه‌های UVA و UVB مصون نگه می‌دارد. ویتامین E موجود در ترکیبات کرم اثر ضدپیری داشته و نبود عطر، رنگ و الکل در این کرم آن را برای پوست‌های حساس مناسب می‌کند. در ساخت این کرم از تکنولوژی safe eye استفاده شده و بدون تحریک و سوزش می‌توان آن را به دور چشم زد.

5- ضد آفتاب بی رنگ سانوژن مناسب پوست خشک و معمولی ژنو بایوتیک

این کرم از برند ژنو بایوتیک، 50 میلی‌لیتر حجم و حدوداً 334 هزار تومان قیمت دارد. SPF این ضدآفتاب برابر با 50 است و از پوست دربرابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.

این محصول بی‌رنگ و مناسب پوست‌های معمولی و خشک است. وجود عصاره آووکادو ،آلوئه‌ورا و اوره در این کرم موجب رطوبت رسانی به پوست می‌شود. خاصیت ضدپیری این کرم به لطف اثر آنتی‌اکسیدانی ویتامین E و کلاژن‌سازی عصار آوووکادو محقق شده است. این محصول ضدتعریق، ضدآب، فاقد پارابن و بنابراین غیرحساسیت‌زا است.

خاصیت مرطوب‌کنندگی این کرم از اگزما و خشکی روی پوست به‌دلیل نور آفتاب کمک می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیمادورالبخند شاپ
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز