لیگ برتر تعطیل نمی شود

شایعاتی مبنی بر تعطیلی لیگ برتر همزمان با تعطیلی کشور به خاطر کرونا در فضای مجازی مطرح شد، اما سازمان لیگ اعلام کرده است که لیگ برتر فوتبال تعطیل نخواهد شد.

به گزارش کاماپرس، لیگ برتر در حالی وارد بازی های هفته دوم  می شود که به علت برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران با بوسنی با تعطیلی چند روزه مواجه شد. همچنین شایعه تعطیلی مجدد به علت کرونا در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد که سازمان لیگ آن را رد کرد.

تیم های حاضر در لیگ برتر هفته گذشته برای حفظ آمادگی خود دیدارهای دوستانه ای را برگزار کردند.

ورزش سه نوشت: ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی پس از حضور در ساختمان سازمان لیگ، در مورد وضعیت نساجی و امکان تعطیلی لیگ گفت: ما پیگیر همین قضیه بودیم و فکر نمی کنم لیگ تعطیل شود چرا که امروز نیز اعلام شد تعطیلی در کل کشور اعمال نخواهد شد. به همین علت ما روز سه شنبه راهی قائمشهر می شویم تا برای دیدار با تراکتور آماده شویم.

وی ادامه داد: تغییراتی در چمن ورزشگاه شهید وطنی داده شده است و هنوز آنجا کاملا آماده نیست و ما هم به نوعی مهمان محسوب می شویم. دو جلسه تمرین می کنیم تا برای دیدار پنج شنبه مقابل تراکتور آماده شویم.

آریاک سفر

سیف الله پور در ادامه گفت: یک دیدار دوستانه در مقابل تیم پیکان انجام دادیم که بازی خوبی بود. ان شالله این روند موفقیت تیم و 11 هفته شکست ناپذیری تیم ادامه پیدا کند.

فکری باید پول رضایت نامه را به نساجی بدهد

مدیر تیم فوتبال نساجی در مورد مشکل محمود فکری با این باشگاه گفت: مشکل ایشان حل شده و در اختیار بخش حقوق باشگاه نساجی است و کمیته تعیین وضعیت خبرهایی را منتشر کرد. ما اکنون منتظر باشگاه استقلال برای روشن شدن وضعیت محمود فکری هستیم.

وی در مورد نوع ادعای خود از باشگاه استقلال گفت: ما با استقلال دعوایی نداریم. آقای فکری برای نساجی زحمت کشیده است و از طرفی باشگاه نساجی برای آقای فکری خوب بوده است. اکنون بحث حقوقی مطرح است ولی تا جایی که من در جریان هستم، باشگاه نساجی به دنبال احقاق حق خودش است. بندی در قرارداد آقای فکری است که استقلال باید مبلغی را برای دریافت رضایت نامه به نساجی پرداخت کند که این کار را انجام نداده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز