لیفان X70 ؛ از مشخصات موتوری و رفاهی تا قیمت بازار

لست سکند

با گذشت چند ماه از رونمایی جدیدترین محصول خودروسازی بم بر روی سایت این شرکت، مشخصات رسمی لیفان X70 در صفحه متعلق به این خودرو منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، چند ماه پیش بود که ساخت صفحه‌ای جدید بر روی سایت خودروسازی بم – شریک تجاری «لیفان» در گروه کرمان خودرو –  موجی از خبرها را برای محصول تازه‌وارد این کمپانی به راه انداخت اما طولی نکشید که این شرکت مشخصات رسمی این خودرو را بر روی سایت خود منتشر کرد.

مشخصات موتوری لیفان X70

پیش‌بینی می‌شود لیفان X70 که کراس‌اوور شهری است در ایران با یک پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور عرضه شود، انتقال نیرو در این خودرو نیز به‌کمک دو جعبه‌دنده 5 سرعته دستی و اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی

از آپشن‌ها و امکانات رفاهی لیفان X70 می‌توان به دیفرانسیل جلو، جعبه دنده اتوماتیک CVT، فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، ترمز دیسکی جلو و عقب، سامانه ESP/ABS/EBD/BOS، باک ۵۵ لیتری، استاندارد آلایندگی یورو ۵، دو کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ جهته، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، نمایشگر ۹ اینچی اندروید، سنسور باد لاستیک، آینه الکتروکرومیک، دوربین عقب و سنسور پارک جلو و عقب اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت حدودی لیفان X70

با نگاهی به مشخصت فنی و ابعاد بدنه لیفان ایکس 70، می‌توان آن را در کلاس چری تیگو 5، بی‌وای‌دی اس 6 و جک اس 5 به همراه هایما s7 قرار داد اما با توجه به پیشرانه اتمسفریک این خودرو می‌توان گفت که رقبای مستقیم این خودرو چری و بی‌وای‌دی هستند، با توجه به شرایط قیمت‌گذاری سال‌های اخیر و شرایط کلی بازار نیز به نظر می‌رسد که شاهد رقمی در محدوده 250 الی 320 میلیون تومان برای این کراس‌اوور چینی تازه وارد باشیم.

پایان پیام

 

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز