لذت خرید کالا و خدمات را با تخفیف در حراج جمعه سیاه تجربه کنید

خرید لذت‌بخش آن خریدی است که علاوه بر رضایت از کیفیت محصول، با تخفیف انجام شود. حتی برای بسیاری از افراد، چانه‌زنی و درخواست تخفیف از فروشنده به یک عادت تبدیل شده است و زمانی که فروشنده می‌پذیرد که تخفیف بدهد، احساس پیروزی بهشان دست می‌دهد، پس احتمالا روزی مانند جمعه سیاه برای این گروه عید است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خرده فروشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چیزی به حراج جمعه سیاه 2021 نمانده است؛ روزی که مردم سراسر جهان برای خرید در حراج، به فروشگاه‌ها هجوم می‌برند. تاریخ بلک فرایدی امسال، روز 26 نوامبر یعنی آخرین جمعه ماه نوامبر است که با پنجم آذر ماه 1400 در ایران مصادف می‌شود؛ چراکه چند سالی است در ایران هم کسب و کارهای مختلف حراج جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی فرنگی‌ها را برگزار می‌کنند و فروشگاه‌های مختلف تخفیف‌های هیجان‌انگیزی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

این خرید با تخفیف آنقدر پرطرفدار است که جمعه سیاه در سراسر دنیا گاهی با اتفاقات عجیب و غریب و درگیری‌هایی بر سر به دست آوردن یک جنس حراجی همراه می‌شود.

ضمن اینکه شروع ساعت دقیق بلک فرایدی در بعضی فروشگاه‌ها ساعت ثابتی ندارد. گاهی رقابت آنقدر بالا می‌گیرد که مغازه‌ها در کل ساعات شب باز می‌مانند و به مشتریان مشتاق خود خدمات ارائه می‌دهند.

آریاک سفر

جمعه سیاه در فروشگاه‌های آنلاین

همه این اتفاقات و البته رشد و گسترش اینترنت، باعث شد که فروشگاه‌های اینترنتی نیز به فکر جمعه سیاه بیفتند، ضمن اینکه آن‌ها محدودیت زمانی و ازدحام فروشگاه‌های حضوری را هم ندارند. بسیاری از مردم نیز خرید اینترنتی با چند کلیک روی صفحه موبایل یا لپ تاپ را به ساعت‌ها ایستادن در صف‌های طولانی و زد و خوردهای احتمالی (!) ترجیح می‌دهند. از سال 2005، بلک فرایدی وارد دنیای اینترنت هم شد و تا سال 2017، بیش از 17 درصد رشد کرد. به این ترتیب بود که آمازون با تخفیف 90 درصدی محصولاتش به سود شش میلیارد دلاری رسید!

چه محصولاتی، چقدر تخفیف می‌خورند؟

در بلک فرایدی، از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد، محصولات بسیاری عموما از 10 تا 90 درصد دارای تخفیف هستند اما بیشترین محصولاتی که تخفیف دارند، محصولاتی مانند عطر و لوازم بهداشتی، ساعت، لوازم الکترونیکی، پوشاک، کفش و اکسسوری‌های مختلف هستند. در واقع در دسته مد و پوشاک، زیبایی و سلامت و کالای الکترونیک، تخفیفات خوبی یافت می‌شود! کمترین میزان تخفیف نیز برای جواهرات است. اما در این میان، موارد ارزشمند دیگری چون خودرو هم یافت می‌شود. مثلا امسال شاهد حراج دیتیلینگ خودرو بلک فرایدی در ایران هستیم.

در جمعه سیاه، حتی خوراکی‌ها نیز حراج می‌شوند و با توجه به اینکه این روز در آغاز فصل زمستان برگزار می‌شود، خوراکی‌های گرم مورد استقبال بیشتری واقع می‌شوند؛ پس حراج قهوه بلک فرایدی هم، سود خوبی به همراه می‌آورد. اما تخفیف‌های بلک فرایدی فقط مختص محصولات مصرفی نیست، بلکه خدمات نیز شامل تخفیف می‌شوند؛ حراج مشاوره وکالت بلک فرایدی نیز یکی از خدماتی است که در بلک فرایدی می‌توان از آن بهره برد.

نکته مهم این است که در این حراج بزرگ جهانی، بهتر است برای دستیابی به تخفیف‌های خوب و کاربردی، لیستی از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و لوازم مورد نیاز تهیه شود تا در کنار هدر نرفتن زمان، به بهترین تخفیف‌ها دست یافت. از این رو کاماپرس در ادامه برای راحتی کار مخاطبان، چند شرکت مختلف را معرفی می‌کند که تخفیف‌های خوبی به مناسبت حراج جمعه سیاه ارائه می‌دهند؛

فروشگاه گنجی

فروشگاه گنجی پخش از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه ارائه محصولات مراقبت و نگهداری و دیتیلینگ خودرو آغاز کرد. مشاوره رایگان، ارائه محصولات متنوع، قیمت مناسب، فروش آنلاین با پرداخت امن و … از جمله ویژگی‌هایی است که گنجی پخش را به مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران تبدیل کرده است. از بدو ورود جشنواره جمعه سیاه گنجی پخش هرساله این جشنواره را برگزار می‌کنید، برای دیدن تخفیف های امسال گنجی پخش کلیک کنید.

با قهوه ملو ، به دنیای خوش طعم قهوه وارد شوید!

بدون شک کمتر کسی در دنیا وجود دارد که از نوشیدن قهوه لذت نبرده باشد یا قهوه مورد علاقه‌اش را پیدا نکرده باشد. اگر شما از آن دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید تا قهوه مناسب ذائقه‌تان را پیدا کنید. فروشگاه تخصصی قهوه ملو از سال 1384 مشغول به کار با قهوه است و با انواع ذائقه‌های قهوه‌دوستان آشناست ؛ پس به احتمال زیاد ، قهوه مورد علاقه‌تان را پیدا خواهید کرد! قهوه ملو یک روستری قهوه و فروشگاه قهوه است که برای جمعه سیاه، 20 درصد تخفیف گذاشته است.

عدالت نویسان

آغاز فعالیت گروه وکلای عدالت‌نویسان باعث شده است تا دریچه‌ای تازه به سوی افرادی که خواهان وکیل حقوقی در تهران هستند گشوده شود. وکلای حرفه‌ای در تهران که در زیر مجموعه گروه وکلای عدالت نویسان مشغول به انجام خدمت هستند اعتبار خود را از دانش و اخلاق حرفه‌ای می‌دانند که همواره از آن در انجام بهترین خدمات برای موکلین خود استفاده کرده‌اند. این مجموعه در جمعه سیاه، 5 تا 10 درصد برای خدماتش تخفیف قائل شده است.

گروه وکلای پارسا

گروه وکلای پارسا از زمان شروع فعالیت خود تاکنون با تعهد به اخلاق حرفه‌ای و تکیه به دانش آکادمیک در زمینه وکیل حقوقی بسیار موفق عمل کرده است. همچنین با انجام مشاوره حضوری و تلفنی در زمینه‌های مختلف برای افراد در سرتاسر کشور به فعالیت خود ادامه داده است. گروه وکلای پارسا در راستای اهداف خود همواره تمام سعی و دانش خود را در حل پرونده‌های متقاضیانی قرار داده است که برای احقاق حقوق خود به گروه وکلای پارسا مراجعه می‌کنند. در بلک فرایدی نیز این مجموعه 5 تا 10 درصد برای خدماتش، تخفیف در نظر گرفته است.

مرتبط با : عدالت نویسانقهوه ملوگروه وکلای پارساگنجی پخش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز