قیمت گوشی شیائومی روز 14 آبان 1401

قیمت گوشی شیائومی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که عامل موفقیت این برند در دنیا شده است. شیائومی در کم‌تر از 10 سال وارد بازار موبایل شده و در همین مدت در میان رقبا بیش از پیش می‌درخشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی رقیبی بسیار جدی برای سامسونگ و حتی اپل به شمار می‌رود. این برند در مدت کوتاهی توانست بازار چین و هند را در دست بگیرد و حتی در جهان هم فروش چشمگیری داشته باشد. شیائومی در بازار ایران نیز خریداران بسیار زیادی دارد. خیلی از افراد تمایل دارند با پرداخت هزینه کم‌تر نسبت به سامسونگ و اپل، موبایلی با کارایی مشابه این برندها در اختیار داشته باشند.

چرا قیمت گوشی شیائومی پایین‌تر از سایر برندها است؟

طبق گزارشات منتشر شده، دلیل اصلی پایین بودن قیمت گوشی شیائومی ، سود بسیار کم این شرکت است. شیائومی در ازای فروش هر موبایل، فقط حدود 9 درصد سود می‌کند. این در حالی است که آیفون در ازای فروش هر موبایل، حدود 60 درصد سود می‌برد. سیاست شیائومی، فروش بالا در ازای سود کم است. به همین دلیل توانست در مدت کوتاهی به فروش بالا برسد. شیائومی چهار خط تولید محبوب و فعال دارد:

  • سری Redmi: گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی
  • سری Mi: گوشی‌های پرچمدار و بالارده
  • سری BlackShark: گوشی‌های قدرتمند گیمینگ
  • سری Poco: گوشی‌های میان‌رده و مناسب برای گیم

گوشی شیائومی از چیپست‌های شرکت کوالکام آمریکا استفاده می‌کند. کوالکام تولیدکننده قدرتمندترین چیپست‌های موبایل در جهان است. تصور می‌شد به دلیل استفاده از این چیپست‌ها که به اسپندراگون موسوم‌اند، قیمت گوشی شیائومی بالا برود. اما در عمل شاهد قیمت مناسب این گوشی با توجه به امکانات آن هستیم.

آریاک سفر

قیمت گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف، باهم متفاوت است. این برند برای تمام سلیقه‌ها با بودجه‌های مختلف، گوشی تولید می‌کند. به همین دلیل افراد می‌توانند امکانات و ویژگی‌های مورد علاقه‌شان را، به صورت یکجا در گوشی‌های این برند پیدا کنند. به جرات می‌توان گفت گوشی‌های سری ردمی، جزو به‌صرفه‌ترین موبایل‌های موجود در بازار است. برای مثال سری می 10 به عنوان پرچمداران این برند شناخته می‌شود.

در ادامه قیمت برخی از گوشی‌های شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز