افزایش قیمت گوشی آیفون + نرخ مدل های مختلف این گوشی

قیمت آیفون در روزهای آخر سال صعودی شد و این گوشی پرطرفدار در بازار ایران نرخ‌های جدیدی را تجربه کرد. تمامی محصولات آیفون 13 افزایش قیمت داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمتی آیفون از آخرین روزهای هفته گذشته شروع شد و این روند تا به امروز ادامه دارد. طبق اطلاعات سایت طلا، تا هفته گذشته قیمت گوشی آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت در محدوده 26 میلیون و 500 هزار تومان قرار داشت. اما پنج شنبه هفته پیش این مدل آیفون هم در محدوده‌های قیمتی بالاتر قرار گرفت. اکنون قیمت این مدل آیفون 13 در وبسایت دیجی کالا، 26 میلیون و 940 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اما نرخ 13 پرومکس با ظرفیت 256 گیگابایت، از 40 میلیون و 620 هزار تومان عبور کرد و در آخرین روز هفته قبل به 41 میلیون و 900 هزار تومان رسید. در حال حاضر هم قیمت این مدل گوشی در محدوده 41 میلیون و 600 هزار تومان قرار دارد.

مدل‌های سال قبل گوشی آیفون هم افزایش قیمت داشتند

برخی مدل‌های قبلی آیفون، مثل آیفون 11 با ظرفیت 128 گیگابایت هم رشد قیمتی داشتند. شاید علت این رشد قیمتی به افزایش جزئی نرخ دلار بازگردد. امروز قیمت دلار کاهشی بود و این امکان وجود دارد نرخ آیفون دوباره کم شود. قیمت بعضی مدل‌های آیفون موجود در بازار ایران در جدول زیر ذکر شده است؛

در حال حاضر پرفروش‌ترین گوشی اپل، آیفون 13 دارای رم 128 گیگابایتی است. بعد از آن، آیفون 11 با رم 128 گیگابایتی بیشترین میزان فروش را در بین دیگر مدل‌های آیفون دارد.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز