قیمت کارخانه و بازار آزاد هایما اس 8 در اردیبهشت ماه

ژیوار

براساس مجوز سازمان حمایت، قیمت کارخانه هایما‌ اس 8 از یک میلیارد و 69 میلیون تومان به یک میلیارد و 154 میلیون تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه هر ساله شاهد افزایش قیمت خودروها هستیم، شرکت های خودروسازی درخواست خود برای افزایش قیمت‌ها را به سازمان حمایت ارسال کرده‌اند. در تازه‌ترین مورد ایران خودرو مجوز افزایش قیمت برای خودرو هایما‌ اس 8 را دریافت کرد. بر مبنای این مجوز قیمت هایما‌ اس 8 از یک میلیارد و 69 میلیون تومان به یک میلیارد و 154 میلیون تومان رسیده‌ است.

البته هایما اس 8 در بازار آزاد تا یک میلیارد و 950 میلیون تومان نیز معامله می‌شود. این خودرو در بازار ایران جزو رقبای اصلی تیگو 8 بوده، هرچند که از نظر قیمتی تفاوت زیادی باهم دارند. تیگو 8 هم اکنون در بازار ایران با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ویژگی های فنی هایما اس 8

این خودرو با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ، حدود 192 اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند. همچنین با 293 نیوتن متر و گیربکس 7 دنده اتومات دوکلاچه، قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو شتابی در حد 8 ثانیه دارد. همچنین حداکثر می تواند به سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف ترکیبی‌ هایما اس 8 حدود 7.2 لیتر در 100 کیلومتر است.

از نظر آپشن‌ها نیز این خودرو دارای دستیار حرکت میان خطوط، دستیار تغییر بین خطوط ، رادار نقطه کور، سیستم کمکی در سربالایی، سیستم کمک حرکتی در سراشیبی سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش است. همچنین از نظر ایمنی دارای رادار تصادف از جلو، ترمز کمکی اضطراری و 6  کیسه هوا است.

امکانات هایما اس 8

دیگر امکانات این خودرو شامل دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب و جلو، ایزوفیکس، قطع خودکار سوخت هنگام تصادف و باز شدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف است.

در داخل خودرو نیز نمایشگر لمسی 10 اینچی، تنظیم صدا با سرعت خودرو، کنترل صوتی، کنترل از روی فرمان، پاور ویندوز، صندلی 8 حالته با تنظیم برقی راننده و گرمکن صندلی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز