قیمت پژو 206 تیپ دو 60 میلیون سقوط کرد

لست سکند

محدودیتها کرونایی و تعطیلی نمایشگاه ها باعث کاهش قیمت خودرو شده است. تا جایی که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو حدود ۶۰ میلیون تومان کمتر شده است.
به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت خودورهای داخلی و خارجی ادامه دارد. اما این کاهش قیمت باعث رونق در بازار خرید و فروش خودرو نشده است و همچنان رکود نسبی ادامه دارد. گویا خریداران واقعی منتظر کاهش بیشتر قیمتها هستند.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران معتقد است وقتی معامله‌ای انجام نمی‌شود، قیمت خودروها هم کم می شود، هرچند عده‌ای همچنان در برابر کاهش‌ها قیمت ها مقاومت می‌کنند.

کاشانی نسب می گویند:« اکنون فروشندگان در بازار به صف شده‌اند، اما مصرف‌کنندگان و متقاضیان خودرو به امید کاهش بیشتر قیمت‌ها، از خرید دست کشیده‌اند.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به اعتقاد نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران هرچه نرخ ارز بیشتر کاهش یابد، قیمت‌ها نیز کمتر می شود. او در ادامه به رکنا می گوید:« در حدود ۲۵ روز تا یک ماه گذشته افت ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی را شاهد بودیم و این نزول در بازار خودروهای خارجی به مراتب شدیدتر بود.

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ و پراید چقدر ارزان شدند؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۰ میلیون تومان در هفته‌های گذشته به کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان رسید و پراید به مرز ۱۰۰ میلیون تومان و حتی پایین‌تر نزدیک شده است.

او در ادامه می گوید:« در برهه‌ای، قیمت خودرو به دلیل بورس‌بازی دلالان، با نرخی شدیدتر از رشد قیمت دلار افزایش یافت، اما با نزولی شدن دلار، کاهش قیمت خودرو آنگونه که باید، اتفاق نیفتاده و هنوز جای ریزش دارد. اکنون با توجه به روند رو به رشد تولید خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ کشور و بیشتر بودن عرضه از تقاضا، انتظار می‌رود که قیمت‌ها بیش از پیش کاهش یابد.»

درحالی که تحلیل‌های کارشناسانه از بازار ارز حاکی از روند کاهشی نرخ‌ها طی هفته‌های آینده است، با توجه به تاثیر مستقیم آن بر سایر بازارها، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو با کاهش قابل توجهی روبرو می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت پژو 206 تیپ دو 60 میلیون سقوط کرد

  1. اصغر سلیمانی گفته:

    پراید ۱۰۰ میلیون ، لاستیک ۲۸ آبان ۵۰٪ افزایش ، مرغ ۳۶ هزار تومان ، شوینده ۱۵٪ افزایش !!!!!! دارایی مردم ریزش کرد مایحتاج و مخارج پرواز کرد ، واقعا چه خبره ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز