قیمت پنکه روز 26 مرداد 1401/ قیمت انواع مدل‌ های داخلی چقدر است؟

لست سکند

نوسانات اقتصاد باعث شده تا قیمت لوازم خانگی ضروری و پرمصرف داخلی و خارجی رشد زیادی داشته باشد. نگاهی به قیمت‌های برخی کالاهای پرمصرف کنونی، مثل قیمت پنکه ، بیانگر صعود قابل توجه نرخ این قبیل وسایل است. با این حال محمدمهدی برادران، معاون وزیر صمت، اعلام کرده که در حال حاضر روال عادی است و افزایش قیمت بیشتر لوازم خانگی به صلاح نیست!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برادران چند روز پیش بیان کرد قیمت‌های محصولات داخلی باید به گونه‌ای باشد که قابلیت صادرات پیدا کند. در صورتی که قیمت کالاهای پرمصرف مجددا افزایشی شود، نه تنها بازار داخلی بلکه بازار خارج هم از دست خواهد رفت. این مقام مسئول بیان کرده که با وجود افزایش قیمت مواد اولیه، اما تولیدکنندگان کمترین رشد قیمتی را نسبت به دیگر صنایع اعمال کرده‌اند.

قیمت‌های انواع پنکه موجود در بازار

این روزها به دلیل گرمی هوا فروش کالاهایی مثل پنکه، کولر، اسپیلت و … رونق می‌گیرد. این وسایل نه تنها برای خانه، بلکه برای مکان‌هایی مثل بیمارستان و ادارات هم ضروری است. نگاهی به لیست قیمت پنکه و دیگر محصولات نشان می‌دهد که این سری وسایل هم از رشد قیمتی در امان نبوده‌اند. برندهای مطرح در حوزه پنکه، برند ایرانی پارس خزر، سیماران و … هستند که انواع پنکه اعم از ایستاده، سقفی و دیگر مدل‌ها را به بازار عرضه می‌کنند. قاعدتا خیلی از مردم طالب خرید پنکه هستند، چون این محصول ضمن تازه کردن هوا و قابلیت چرخش مداوم، قیمت کمتری نسبت به دیگر وسایل خنک کننده دارد. پنکه‌های جدید نسبت به مدل‌های قدیمی مزایایی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کنترل میزان سرعت، ارتفاع و … اشاره کرد.

جدول زیر لیست روز و دقیق قیمت پنکه‌ای محبوب و پرطرفدار بازار را نشان می‌دهد که افراد با نگاهی به آن امکان خرید بهتری را دارند؛

راز آسمان پایتخت

جدول زیر لیست روز و دقیق قیمت پنکه‌ های محبوب و پرطرفدار بازار را نشان می‌دهد که افراد با نگاهی به آن امکان خرید بهتری را دارند؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز