قیمت پراید باز هم حاشیه ساز شد

با وجود متوقف شدن تولید پراید این خودرو نمی خواهد از یاد و خاطره ایرانی ها به سهولت فراموش شود و  اخیرا نیز ویدئویی از فروش پراید 1500 دلاری در لبنان منتشر شده که البته محتوای این ویدیو  بنا به اعلام سایپا تحریف شده است.

به گزارش کاماپرس، چند روزی است که فیلمی در فضای مجازی درباره پیش فروش پراید 1500 دلاری در لبنان دست به دست می شود که گروه خودرو سازی سایپا نسبت به این فیلم واکنش نشان داده و آن را مربوط به 4 سال گذشته می داند.

در اطلاعیه شرکت سایپا آمده است که قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است.
این فیلم که چهار سال پیش و از سوی شبکه الجدید لبنان درباره نمایندگی سایپا در این کشور تهیه شده است به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودروها به شهروندان لبنانی می پردازد اما ویدئوی این گزارش در روزهای اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه های اجتماعی کشور بازنشر شده است.
آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت بنابراین می تواند این خودروها را به صورت اقساطی از طریق بانک های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

فروش محصولات سایپا در خارج از کشور

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی سایپا طی سال‌های گذشته برای توسعه بازارهای صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشورهای دیگر را در دستور کار قرار داده است.
عمده بازارهای سایپا در منطقه خاورمیانه مانند عراق، سوریه، لبنان، آذربایجان و با تیراژ کمتری در بازارهایی مانند ترکمنستان و ارمنستان بوده، در منطقه شمال آفریقا هم مانند الجزایر، مصر و لیبی حضور داشته است.

آریاک سفر

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت پراید باز هم حاشیه ساز شد

  1. Sisili گفته:

    خاک بر سر بیشرف دزد و خیانت بکنند ای زن جنده دزد زاده کثیف شناها مسئولین دزد و گدا زاده کارتن خواب یک بغل کن هرزه و لاشی به هم وطن خود ماشین که بهتره بگم گاری رو که یک از دلش نمیاد بده توش بشاشه می کنید تا دیته تو اون این ملت که البته حق نردم نفهم و احمق ما هست بعد همون رو مجانی بده عرب زن جنده کس زن جندت رو بزاره توش ماره کنه بعدشم جنده زاده عرب مثل تو کس کش نیست ۲۰هزار دلار بده گاری ایرانی سایپا نشان که نشان سوار شه مثل تو قاطر زاده نیست که آنرا روز رو رها کنه گاری تورو سوار شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز