قیمت صفر و کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار؟ ۷ شهریور

پژو206-کاماپرس

این روزها مذاکرات هسته‌ای ایران در جریان است. روزنامه‌ها از مردم می‌خواهند که خودرو نخرند که قرار است ارزان شود. با وجود همه اخبارهایی که این روزها می‌رسد اما هنوز هم خرید و فروش خودرو با نوسانات تقریبا ملایمی در جریان است. خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز در چندین هفته اخیر با نوسانات قیمت روبرو بوده‌ است که البته در مقایسه با اوایل امسال روزهای آرامی را می‌گذراند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ امروز در بازار ۲۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حال خرید و فروش است که نسبت به دیروز  تغییر قیمت نداشته است. هم‌چنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ صفر در بازار معاملات به قیمت ۳۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به‌دلیل تقاضای نسبتا خوب از پژو ۲۰۶ تیپ۲ این خودرو را می‌توان در مدل‌های پایین‌تری هم در بازار خودرو پیدا کرد که می‌تواند برای خریداران از نظر اقتصادی مناسب‌تر باشد.

لازم به ذکر است که امروز خودوروهای مدل پایین‌تر ۲۰۶ تیپ۲ دچار افزایش قیمت شده‌اند و در هر دو مدل موجود یک میلیون تومان افزایش قیمت وجود داشته است.

آریاک سفر

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۹ میلیون تومان است که نسبت به قیمت دیروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، در بازار  ۲۷۸ تومان است که نسبت به قیمت دیروز یک میلیون تومان گران‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

همیشه خرید خودرو کارکرده امری با ریسک بالاست. اما به‌خاطر شرایط اقتصادی خریداران و قیمت ارزان‌تری که خودروهای کارکرده دارند، خرید و فروش خودروی کارکرده دارای طرفداران زیادی است. خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست و این روزها در بازار نظر خریداران زیادی را به‌خود جلب کرده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۸۳ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۳۵ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که این خودرو دارای ۱۱ ماه بیمه‌نامه، معاینه فنی به‌روز و صفحه دیسک نو است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۷ با ۷۵ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۴۰ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که این خودرو دارای دزدگیر، لاستیک‌های ژاپنی نو، کف‌پایی سه‌بعدی و بدون هرگونه رنگ و تصادف است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۴ با ۲۰۲ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۸۰ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که دیسک، تسمه تایم، دینام، پمپ هیدرولیک و سنسورهای اکسیژن تازه تعویض شده‌اند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۲۷ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۷۰ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که خودرو بدون رنگ است و تا سال آینده بیمه دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۷ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۳۰ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که خودرو هفت ماه بیمه دارد و لاستیک‌ها همگی نو شده‌اند و دارای بیمه بدنه نیز هست.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۱۹۰ هزارکیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۶۰ میلیون  تومان است. فروشنده در توضیحات فروش بیان کرده است که خودرو دارای ۱۱ ماه بیمه است و تمامی سرویس‌های خودرو انجام شده است و لاستیک‌ها نیز نو شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز