قیمت سکه 250 هزار تومان گران شد

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 26 شهریورماه 1399 با 250 هزار تومان افزایش به 13 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، حدود یک ماه پیش که وارن بافت از بزرگترین سرمایه گذاران و ثروتمندان جهان برای نخستین بار در سهام معادن طلا سرمایه گذاری کرد عده ای این امر را نشانه روزهای خوب برای فلز زرد قلمداد کردند و اکنون مشخص شده است که این ارزیابی چندان به خطا نبوده است.

طلا و سکه این روزها در بازار داخلی هر روز رکورد جدیدی می زند و اونس جهانی نیز بی وقفه در حال افزایش است.

سکه کانال جدید را فتح کرد

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه تمام بهار ازادی طرح جدید(سکه امامی) امروز به 13,200,000 (سیزده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.89 درصدی داشته است. قیمت نیم سکه، امروز به ۶,۷۳۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

آریاک سفر

قیمت ربع سکه نیز امروز با افزایش ۲.۵۶ درصدی، از ۳,۸۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد هزار) تومان به ۳,۹۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید. ضمنا در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر بود و ۱,۹۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا در بازار داخل نیز امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۰۳ درصدی، از ۱,۲۳۲,۵۰۷ (یک میلیون و دویست و سی و دو هزار و پانصد و هفت ) تومان به ۱,۲۴۵,۴۳۵ (یک میلیون و دویست و چهل و پنج هزار و چهارصد و سی و پنج ) تومان رسید.

شایان ذکر است؛ هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۵۶ (یک هزار و نهصد و پنجاه و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز