قیمت سکه و طلا در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورا گران شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه (6 شهریور) در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورا  افزایش قیمت داشت و قیمت سکه به ۱۰ میلیون و 920 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به آخرین معاملات دیروز حدود20 هزار تومان افزایش یافت و در صرافی های میدان فردوی و سکه فروشی های بازار طلای سبزه میدان ۱۰ میلیون و 920 هزار تومان معامله شد.

رشد 20 هزار تومانی قیمت سکه طی امروز در حالی است در بازارهای جهانی هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۲۸ (یک هزار و نهصد و بیست و هشت ) دلار رسیده بود، چهارشنبه ۰۵ شهریور با کاهش ۰.۱۲ درصدی به ۱,۹۲۵ (یک هزار و نهصد و بیست و پنج ) دلار رسید.

قیمت نیم سکه و ربع سکه

بررسی ها نشان می دهد که امروز قیمت سکه مانند روز گذشته افزایشی بوده است، بر اساس گزارش میدانی که دنیای اقتصاد از بازار طلا منتشر کرده، قیمت فلز زرد هم امروز بالاتر رفته است به نحوی که هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۶۴,۲۱۸ (یک میلیون و شصت و چهار هزار و دویست و هجده ) تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آریاک سفر

همچنین قیمت نیم سکه، امروز به ۵,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است، در بازار امروز ربع سکه هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳,۰۰۰,۰۰۰ (سه میلیون) تومان نرخ گذاری شد.

هر سکه گرمی هم امروز به ۱,۶۸۰,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است.
در واقع قیمت سکه تمام بهار آزادی نسبت به روز قبل افزایشی بوده است و قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی تغییری را نسبت به دیروز تجربه نکرده اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز