قیمت سری شیائومی 12T فاش شد

شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، سری شیائومی 12 تی را در فروش عمده گوشی شیائومی به بازار عرضه کند و در واقع، از آن رونمایی کند. حالا در آستانه این رونمایی، قیمت این گوشی لو رفته است؛ از 649 یورو تا 849 یورو.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در فاصله‌ای که تا زمان معرفی رسمی این خانواده از گوشی‌های شیائومی مانده، مشخصات و قیمت احتمالی آن‌ها فاش شده و احتمالا اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی تحت همین سری عرضه می‌شود. مدل پایه این سری قیمتی برابر با 649 یورو خواهد داشت و شیائومی 12T پرو نیز برچسب قیمتی 849 یورویی دارد.

این گوشی‌ها برای بازار جهانی در نظر گرفته شده‌اند.یعنی خرده فروشان می‌توانند این گوشی‌های جدید را در فروش عمده گوشی شیائومی خریداری کرده و به مصرف‌کنندگان بفروشند.

گزارش‌ها حاکی از از تجهیز هر دو گوشی شیائومی 12T و 12T پرو، به نمایشگر تخت 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسلی و نرخ رفرش 120 هرتزی هستند. زبان طراحی این سری گوشی‌ها مشابه یک‌دیگر بوده و تنها ممکن است که شاهد تفاوت‌هایی در وزن و ضخامت آن‌ها باشیم.

آریاک سفر

شیائومی در این گوشی‌ها مانند نسل قبل از تراشه‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد. مدل معمولی به چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 اولترا تجهیز می‌شود که دقیقا تفاوت آن با نسخه اصلی دیمنسیتی 8100 مشخص نیست. شیائومی 12T پرو نیز از چیپ پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت خواهد گرفت. 8 یا 12 گیگابایت رم نیز این مجموعه را همراهی خواهد کرد.

Xiaomi 12T Pro دارای دوربین اصلی با وضوح 200 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال هم بهره خواهد برد. در عوض مدل معمولی شیائومی 12 تی، مانند قبل از همان دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باقی دوربین‌های این دو گوشی مشخصات یکسانی خواهند داشت.

انرژی این سری گوشی تازه‌وارد شیائومی توسط باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. هر دو دستگاه از فناوری شارژ فوق‌سریع 120 واتی پشتیبانی خواهند کرد و در نهایت طی مدت‌زمان کوتاهی شارژ می‌شوند.

در نهایت نوبت به جزئیات قیمت این دو گوشی، می‌رسد. مدل پایه این سری قیمتی برابر با 649 یورو خواهد داشت که مقداری از نسل گذشته گران‌تر است. مدل پرو نیز به عنوان مدل قدرتمندتر، برچسب قیمتی 849 یورویی را با خود یدک خواهد کشید. زمانی که این گوشی‌ها عرضه شوند در بازار ایران هم در دسترس قرار خواهند گرفت. فروش عمده گوشی شیائومی یکی از راه‌های خرید این گوشی‌ها است. در ادامه قیمت دیگر گوشی‌های شیائومی در فروش عمده گوشی شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز