قیمت سراتو و مزدا 3 در بازار چند؟

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد که در حال حاضر مزدا3، 820 میلیون تومان و سراتو 530 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

به گزارش کاماپرس، اگر چرخی در بازار خودروهای داخلی و خارجی بزنیم با قیمت های عجیب و غریبی مواجه می شویم که معاملات خودرو را در روزهای اخیر به صفر رسانده و کمتر خریدار و فروشنده ای پای معامله حاضر می شوند.
قیمت خودروهای داخلی و خارجی از ابتدای سالجاری، روندی افزایشی داشت و این سیر صعودی در هفته جاری نسبت به هفته گذشته ادامه داشت و در این میان رشد قیمت ها در خودروهای داخلی و مونتاژی بیش از سایر محصولات موجود در بازار بود.
افزایش چشمگیر قیمت ها رکود بازار خودرو را به همراه داشته و به اعتقاد فروشندگان خودرو کسی حاضر به فروش خودروها آن هم به قیمت ارزان نیست و همه می خواهند ماشین های خود را گرانتر از روزهای گذشته بفروش برسانند، از سوی دیگر توان مالی خریداران هم روز به روز کمتر می شود.

نگاهی به قیمت خودرو در بازار

آریاک سفر

به گزارش تسنیم، روند کند عرضه خودرو در بازار عاملی شده تا افزایش قیمت ها در انواع خودروهای داخلی مشاهده شود، البته قرار بود براساس تصمیم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام قیمت های جدید کارخانه، بازار فقط مجاز به افزایش 10 درصدی قیمتها نسبت به کارخانه باشد.
اما فروشندگان خودرو می گویند این بحث فقط در حد مصاحبه بوده و در عمل هیچ تدبیری برای مدیرتی قیمت ها در بازار خودرو به وجود نیامده و همین موضوع باعث شده تا با نوسانات قیمت ارز و کاهش خریدار معاملات به صفر برسد و نمایشگاه داران ترجیح بدهند واحدهای خود را زود تعطیل کرده و به بهانه کرونا راهی خانه شوند.
در حال حاضر مشاهدات بازار نشان می دهد پژو 2008، 740 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 164 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 199 میلیون تومان و مزدا3 با رقم 820 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. سراتو هم در حال حاضررقم 530 میلیون تومان و استپ وی مبلغ 385 میلیون تومانی را ثبت کرده اند.

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز