قیمت روز موبایل شیائومی 26 مرداد 1401 / قیمت گوشی جدید شیائومی لو رفت

لست سکند

گوشی شیائومی 12T و 12T Pro احتمالاً دو ماه دیگر رونمایی می‌شود اما یک افشاگر قیمت احتمالی آن‌ها را قبل از رونمایی و فروش عمده محصولات شیائومی منتشر کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی شیائومی 12T در نسخه‌ای مجهز به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد؛ قیمت آن نیز احتمالا ۶۴۹ یورو خواهد بود. مدل پرو این گوشی، یعنی شیائومی تی 12 پرو نیز در همین رنگ‌ها با قیمت ۸۴۶ یورو راهی بازار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این محصول به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود.

انرژی مورد نیاز شیائومی 12T Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً در پنل جلو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشت از سه دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی تی 12 از پردازنده دایمنسیتی 8100 اولترا مدیاتک بهره می‌برد و شارژ سریع 67 واتی نیز آن را همراهی خواهد کرد. در حالی که شیائومی T12 پرو توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با MIUI 13 اجرا خواهد شد و قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8+ نسل یک کوالکام همراهی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

فروش عمده محصولات شیائومی

حالا در آستانه رونمایی گوشی‌های جدید شیائومی، بسیاری از خرده فروشی‌ها به دنبال مرکزی هستند که مشغول فروش عمده محصولات شیائومی به صورت معتبر باشد. می همراه یک شرکت معتبر واردکننده مستقیم است که خرید بدون واسطه از آن می‌تواند ریسک خرید را تا حد زیادی پایین آورد و همچنین به فروشندگان کمک می‌کند تا با خیال آسوده کالای اصل را به مشتری‌های خود بفروشند و ضرر را به حداقل برسانند.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز