قیمت روز لپ تاپ 26 مرداد 1401 / لپ تاپ اقتصادی اچ پی؛ یک انتخاب حرفه‌ای

لست سکند

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و افزایش قیمت‌ها، خرید یک لپ‌ تاپ با کیفیت که قیمت مناسب و به صرفه داشته باشد، کار چندان راحتی نیست. چرا که برندهای گوناگون، تولید انواع لپ تاپ های اقتصادی را در خط تولید خود قرار داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی اچ پی یکی از برندهای معتبر و باسابقه در طراحی و تولید لپ تاپ است که محصولات آن با کیفیت و تنوع بالا، پاسخگوی تمام سلایق و نیازها هستند. برای مشتریانی که به دنبال خرید لپ تاپ میان رده و اقتصادی هستند که کیفیت خوبی داشته باشد، لپ تاپ اچ پی مدل HP 15-DW3158NIA، با امکانات و قابلیت‌های متعدد، گزینه بسیار مناسبی است.

خوش قیمت و خوش ساخت مثل اچ پی 15-DW3158NIA

این لپ تاپ از محصولات برند اچ پی، علی رغم داشتن کارت گرافیکی متوسط، از آخرین نسل پردازنده قدرتمند این کمپانی، یعنی Core i5 1135G7 برخوردار است. برند اچ پی در تولید این محصول سعی داشته تا قابلیت‌های سطح بالا و قابل قبولی را برای یک لپ تاپ اقتصادی در این رده قیمتی ارائه دهد. به‌طوری که این مدل علاوه بر سخت افزار مناسب، از نظر طراحی بدنه و کیفیت ساخت نیز از مواد و پلاستیک بسیار باکیفیت بهره می‌برد. ضمن این‌که وزن 1.7 کیلوگرمی و ابعاد باریک سبب شده تا لپ تاپ اقتصادی اچ پی قابلیت حمل و جابه‌جایی بسیار راحتی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های لپ تاپ HP 15-DW3158NIA

برند اچ پی در طراحی این محصول از قابلیت‌های متعددی بهره برده است. ظرفیت حافظه داخلی مدل HP 15-DW3158NIA، 512 گیگابایت از نوع SSD بوده و رم 8 گیگابایتی آن قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت را دارد. ضمن این‌که اچ پی 2 گیگابایت حجم گرافیک اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته است. از نظر صفحه نمایشگر نیز، این مدل از یک صفحه 15.6 اینچی با نرخ به روز رسانی 60 هرتز بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ اقتصادی می‌توان به چندین پورت مختلف از جمله 2 پورت USB، پورت تایپ سی، پورت LAN و پورت HDMI اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ اچ پی مدل 15-DW3158NIA

این مدل از محصولات اچ پی در حال حاضر با قیمت حدودی 17 میلیون و 850 هزار تومان در بازار عرضه شده است؛ گفتنی است این قیمت در مقایسه با قابلیت‌ها و امکانات این لپ‌تاپ، آن را به رقیبی جدی برای دیگر برندها در بازار میان رده‌ها تبدیل کرده است. با وجود این، اگر قصد خرید لپ تاپ با قیمت کمتر یا محصولات دیگر برندها را دارید، قیمت روز سایر مدل‌ها نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز