قیمت روز طلا 2 اسفند 1401/ نرخ سکه اصلاح شد

لست سکند

کاهش نرخ دلار باعث شد تا قیمت طلا و سکه نیز نزولی شود. اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز 0.18 درصد کم شده و به مرز 2 میلیون و 345 هزار و 500 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز 438 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 29 میلیون و 305 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز امروز با قیمت دلار همراه شد و زمینه را برای عقب نشینی قیمت طلا و سکه بازار داخلی فراهم کرد. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 7 دلار کم شد و به مرز هزار و 834 دلاری رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت طلا و نرخ سکه باز هم کم خواهد شد؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 3.24 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل 4.34 درصد نزول داشت و در محدوده 10 میلیون و 350 هزار تومانی متوقف شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 5 میلیون و 200 هزار تومانی رسید.

نرخ سکه در روزهای گذشته رشد قابل توجهی پیدا کرد و حتی در مقاطعی توانست از مرز 29 میلیون و 900 هزار تومانی عبور کند. اما امروز با تشکیل سایت بازار متشکل ارزی و اعلام رسمی نرخ دلار و ارزهای دیگر، اندکی قیمت طلا و سکه عقب نشینی کرد. حتی در برخی از زمان‌های روز جاری، قیمت سکه در کانال 28 میلیون تومانی هم قرار گرفت، اما مجددا به نرخ 29 میلیون تومانی برگشت. در صورتی که به هر دلیلی قیمت دلار اصلاح شود و کاهش پیدا کند، احتمال افت بیشتر نرخ سکه و طلا دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز