قیمت روز طلا 30 بهمن 1401/ نرخ سکه به کانال 29 میلیونی نزدیک شد

لست سکند

تداوم رشد نرخ دلار سبب شده تا قیمت طلا و سکه همچنان در مدار صعودی پیش روی کند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسیت به سه روز قبل 37 هزار و 800 تومان دیگر بیشتر شده و به مرز 2 میلیون و 240 هزار تومانی رسیده است. نرخ سکه هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته 5.69 درصد بالا رفته و در محدوده 28 میلیون و 851 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس،  امروز نرخ اونس هم با دلار همراه بود و هر دو اهرم بازار فلزات گرانبها روی قیمت طلا و سکه اثر گذاشتند و آن را در مدار صعودی قرار دادند. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.03 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 842 دلاری رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد نرخ سکه و هجوم مردم به بازار!

امروز قیمت نیم سکه نسبت به سه روز قبل 450 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 5.76 درصد بیشتر شد و در محدوده 10 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نسبت به سه روز گذشته هزار تومان بالا رفت و به مرز 5 میلیون و 201 هزار تومانی رسید.

نقدینگی سرگردان و تداوم رشد نرخ دلار باعث شده تا مردم سرمایه خود را به خرید فلزات گرانبها یا دیگر کالاهای لوکس اختصاص دهند. حجت شفایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، به مردم توصیه کرده که به هیچ عنوان به سمت خرید سکه نروند. به نظر شفایی، این نحوه معامله سکه در کشور درست نیست و مردم به سمت واسطه گری رفته‌اند. شفایی بیان کرده که سکه یادبود باید در تعداد کم عرضه شود تا ارزش آن کاهش پیدا نکند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز