قیمت روز طلا 27 بهمن 1401/ نرخ سکه 27 میلیون و 200 هزار تومان را رد کرد

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 1.76 درصد بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 202 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1 میلیون و 6 هزار تومان دیگر بیشتر شد و در محدوده 27 میلیون و 207 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر رشد قیمت دلار، افزایش نرخ اونس نیز در صعود قیمتی طلا و سکه بازار داخلی موثر بود. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.14 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 837 دلاری رسید. دلیل نوسان کم نرخ اونس به به مشخص نبودن سیاست بانک مرکزی آمریکا درباره کنترل نرخ بهره بازمی‌گردد. هنوز خیال سرمایه گذاران بابت ثبات شرایط راحت نیست و به همین دلیل بیشتر آن‌ها با احتیاط خاصی در بازار حضور پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چه عاملی نرخ سکه را کاهش می‌دهد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 1.32 درصد دیگر بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 9 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز تغییری نداشت و همان محدوده 5 میلیون و 200 هزار تومانی را حفظ کرد.

شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در واکنش به رشد قیمت فلزات گرانبهای داخلی بیان کرد که امید است بانک مرکزی تدابیری به کار ببندد که طی روزهای آینده نرخ ارز کم شده و این موضوع منجر به افت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شود. روز گذشته نرخ سکه در کانال 26 میلیون تومانی نوسان داشت، اما اکنون سندشکنی کرده و به محدوده جدید قیمتی رسیده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز