قیمت روز شیرآلات قهرمان + معرفی چند مدل پرفروش

لست سکند

کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی قهرمان دارای سابقه‌ای بیش از ۳۰ سال است و محصولاتش در بازار ایران، طرفداران زیادی دارد. این مجموعه با زیربنای در حدود هزار متر مربع در استان اردبیل فعالیت دارد؛ شرکت قهرمان یکی از مراکز تولید شیرآلات معتبر ایران است که شیرآلات ساختمانی روکار، توکار، چشمی، بیمارستانی، تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی و … را توسط مهندسین مجرب طراحی کرده، با بهره گیری از تجهیزات به‌روز و مدرن تولید کرده و به دست خریداران می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه، کاماپرس به بررسی برخی از انواع پرفروش‌ترین مدل‌های مختلف شیرآلات قهرمان می‌پردازد؛

شیرآلات قهرمان مدل تنسو

برای ساخت مدل تنسو از مدل‌های خاص و طرح‌های مدرن اروپایی الهام گرفته شده است؛ این مدل با داشتن اهرم متفاوت، نظر خریداران را به خود جلب کرده است. بدنه این شیر از برنج با آبکاری نیکل کروم ساخته شده و دستگیره اهرمی از جنس زاماک دارد و در سه نوع: تنسو 1، تنسو 2 و تنسو رویال تولید و در رنگ بندی کروم، طلایی و مشکی در بازار موجود است.

مدل اسپانیا قهرمان

شیر اسپانیا در رده پرفروش ترین مدل های برند قهرمان قرار گرفته است؛ این مدل برای داشتن بدنه بسیار محکم، کیفیت بالای اهرم، اکونومی  قابل پسند  و قیمت عالی با استقبال بی نظیری از طرف مصرف کنندگان روبرو شده است.

راز آسمان پایتخت

مدل شیر فلت رویال قهرمان

در ساخت شیر فلت رویال قهرمان متریال بیشتری استفاده شده و به همین علت دارای قیمت بالاتری است، این مدل در دسته شیر های گران قیمت و خاص قرار گرفته و در دو رنگ کرم و طلایی موجود است.

مدل ارکیده قهرمان

از مدل های جدید شیرآلات قهرمان می توان به مدل ارکیده قهرمان اشاره کرد، این مدل ساختاری از جنس نیکل کروم داشته و ظاهری یکدست با کیفیت  بالایی دارد. کارتریج مدل ارکیده سایز ۳۵ از جنس سرامیک و ساخت کشور اسپانیا است.

شیر مدل آنتیک قهرمان

این شیر در ۴ رنگ طلایی، طلایی خش دار، کروم و کروم مات رنگبندی و تولید شده است، جنس بدنه از برنج بوده و طراحی کلاسیک فوق‌العاده‌ای دارد. این مدل با دارا بودن قیمت مناسب و طراحی خاص توانسته خود را به سطح بالایی در میان خریداران برساند.

شیر آلات قهرمان با روش‌های متفاوتی قابل عرضه به خریداران هستند، یکی از این روش‌ها خرید آنلاین است. ابزارینا یک استارت آپ آنلاین فروش تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات است که خدمات متفاوتی مانند: مشاوره رایگان، ارسال رایگان در محدوده تهران، مرجوع کردن کالا تا 7 روز بعد از ثبت فاکتور و گارانتی، به خریداران ارائه کرده و آنها را برای خریدی مطمئن و با کیفیت همراهی می‌کند.

قیمت همه کالاهای موجود در ابزارینا شفاف و به روز بوده و تمامی آنها دارای گارانتی هستند. خریداران محترم می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی فروشگاه ابزارینا مراجعه کرده یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، لیندکین، توییتر و تلگرام این مجموعه را دنبال کنند.

در ادامه بازه قیمتی برخی از انواع شیرآلات قهرمان موجود در ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز