قیمت روز دلار 27 دی 1401/ بالا رفتن مجدد نرخ ارز

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز گذشته 1.48 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 40 هزار و 732 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز قبل 0.68 درصد بیشتر شد و در محدوده 38 هزار و 998 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز صبح نرخ حواله درهم با گپ مثبت باز شد و اندکی پیش رفت. این پیشروی نرخ درهم به همراه رشد قیمت دلار بازارهای همسایه اندکی به بازار ارز رونق بخشید. همین امر باعث شد تا اندکی بازیگران ارزی امیدوار شوند و همین امر باعث شود خریداران ارز فشار بیشتری به بازار وارد کنند. نرخ دلار هرات هم در روز جاری پیشروی کرد و این موضوع در کنار رشد نرخ درهم باعث شد تا جسارت خریداران برای حضور در بازار ارز بیشتر شود. طی دو روز اخیر در اثر تعطیلی‌هایی که اتفاق افتاد، بازار ارز نیمه تعطیل بود و معامله گران چندانی در بازار حضور نداشتند تا به معامله بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ناامیدی نسبت به برجام و رشد قیمت دلار

بعضی از فعالان بازار ارز معتقدند، بخشی از معامله گران هنوز هم به برجام و مسائل مرتبط به آن امید دارند، اما هر تنش‌ بین المللی اندکی از امیدواری این گروه می‌کاهد و باعث افزایش نوسان ارزی می‌شود. اخیرا تحریم‌های جدیدی علیه ایران در اتحادیه اروپا، آمریکا و انگلیس وضع شده که به نظر برخی از کارشناسان آخرین روزنه‌های امید نسبت به احیای برجام را از بین می‌برد.

امروز نرخ پوند و یورو همانند دلار در مدار صعودی قرار گرفت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 1.58 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 49 هزار و 766 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 630 تومانی پیشروی کرد و به مرز 44 هزار و 104 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز