قیمت رهن کامل آپارتمان زیر 80 متر در الهیه، چند؟

ژیوار

الهیه یکی از لوکس‌ترین محلات شمال شهر تهران به شمار می‌رود که دسترسی مطلوب، امکانات رفاهی و درمانی مناسب و همچنین وجود مراکز خرید مدرن برخی از دلایل محبوبیت آن است. قیمت رهن کامل آپارتمان زیر 80 متر در الهیه از حدود 1.5 میلیارد تومان شروع می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن کامل آپارتمان‌ های زیر 80 متر در محله الهیه را معرفی می‌کند.

*آپارتمان 80 متری در الهیه ساخت سال 94 حدودا 1 میلیارد و 450 میلیون تومان رهن می‌شود. این واحد در طبقه اول واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این آپارتمان همچنین 12 متر حیاط خلوت دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*آپارتمان 55 متری دیگری در الهیه با قیمت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان رهن می‌شود. این واحد ساخت سال 83 بوده و 1 اتاق خواب دارد. واحد مذکور در طبقه اول ساختمانی فول بازسازی شده واقع شده است.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 55 متری در این منطقه 1 میلیارد و 630 میلیون تومان است. این واحد ساخت سال 90، یکخوابه بوده و در طبقه اول ساختمان 5 طبقه واقع شده است. ساختمان مذکور بازسازی شده و دسترسی مناسبی به راه‌های اصلی منطقه دارد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 70 متری دیگری در الهیه 1 میلیارد و 700 میلیون تومان تععین شده است. این واحد ساخت سال 96 بوده و 2 اتاق خواب دارد. واحد مذکور در طبقه 4 آپارتمانی دارای امکانات و مشاعات مطلوب واقع شده و نگهبان 24 ساعته و نزدیکی به پارک وی، اتوبان مدرس و خیابان ولیعصر برخی مزایای آن است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز