قیمت رانا پلاس برای تحویل در مهرماه 99 اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رانا پلاس را برای تحویل در ماه جاری – مهرماه 1399 – با صدور دعوتنامه برای متقاضیان این خودرو، اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، خودروسازان بر اساس مصوبه شواری رقابت این مجوز را دارند که قیمت محصولات خود را در بازه های زمانی سه ماهه با ارائه مستندات درباره تورم و هزینه های تولید مورد بازنگری قرار دهند و در جدیدترین رویداد گروه صنعتی ایران خودرو قیمت یکی از محصولات خود را در ماه جاری اعلام کرده است.

قیمت  144 میلیون و 800 هزار تومانی برای مشتریان رانا پلاس

بنا به اعلام بورس پرس، شرکت ایران خودرو در جریان ارسال دعوتنامه به متقاضیان رانا پلاس برای تحویل در ماه جاری ، قیمت این محصول را 144 میلیون و 800 هزار تومان تعیین کرده است. به علاوه این شرکت تفاوت های این خودرو با خودروی رانا پایه را نیز اعلام کرده است.

براساس این گزارش، مهمترین تغییرات خودرو رانا پلاس نسبت به رانا شامل مجموعه داشبورد (بهبود گرین) ، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه ‏کلیدهای‏ شیشه ‏بالابر درها و آینه‏ برقی‏ جدید ، مجموعه رودری ها (طرح پارچه جدید)، چراغ‌های جلو و عقب جدید، جلو پنجره طرح جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید (مشابه پژو 207)، ایزوفیکس، دستگیره ها و زه های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک)، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه  کلیدهای کنترلی (MFC) ، آینه های جدید برقی راهنما دار و دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح است.

آریاک سفر

پیش از این ایران خودرو قیمت برخی دیگر از محصولات خود را نیز در پائیز امسال افزایش داده بود و بر این اساس قیمت مصوب کارخانه پژو 207 (پانوراما) 156 میلیون و 870 هزار تومان، پژو پارس ال ایکس 100 میلیون و 80 هزار تومان، پژو 405 دوگانه سوز 84 میلیون و 500 هزار تومان، پژو پارس سال 97 میلیون و 400 هزار تومان ، پژو 206 صندوقدار 104و 790 هزار تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت جدید 88 میلیون و 660 هزار تومان و  پژو 405 اس ال ایکس 85 ملیون و 560 هزار تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز