قیمت دلار در کانال 35 هزار تومانی پیشروی می کند/ قیمت روز ۲۳ آبان

دلار در کانال 34 هزار تومانی دوام نیاورد و به سمت مرزهای بالاتر قیمتی حرکت کرد. قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.42 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 35 هزار و 670 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 29 تومان بالا رفت و در محدوده 31 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معامله گران از روز گذشته احتمال صعود قیمت دلار را پیش بینی کرده بودند. امروز نرخ دلار بازارهای هرات و سلیمانیه هم رشد داشت و بازار ارزی تهران را همراهی کرد. به باور برخی فعالان و معامله گران ارزی، قیمت دلار در روزهای اخیر تا حد زیادی اصلاح شد و به همین دلیل بعد از برخورد به کف قیمتی، که محدوده 34 هزار و 100 تومانی، بود بار دیگر رشد را تجربه کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چه مسائلی روی رشد قیمت دلار موثر هستند؟

البته گروهی مسائل سیاسی و اقتصادی را علت اصلی رشد نرخ دلار اعلام کردند. در واقع به باور این گروه، افزایش سطح تنش‌های هسته‌ای و احتمال صدور قطعنامه علیه ایران به رشد دوباره نرخ دلار منجر شد. پیش از این و تا دو ماه قبل، معامله گران و فعالان ارزی به احیای برجام امیدوار بودند. اما اکنون برخی مقامات اروپایی و آمریکایی ناامیدی خود را نسبت به احیای این مذاکرات اعلام کرده‌اند و چشم اندازی برای آن متصور نیستند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مسیر افزایشی قرار گرفت. نرخ پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.19 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 42 هزار و 104 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز قبل 0.09 درصد رشد داشت و به کانال 36 هزار و 829 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز